Fiat Tipo 1,4-es szívó benzin, vagy turbós?
Nagyjából 5 millióig bezárólag nézelődök új autók között. 90%-ban autópályán használnám hosszú távon (kb. 2 óra menetidő egyszerre), évi nagyjából 20-25 ezer km-rel számolok.
Benzines autót szeretnék (a dízel felára szerintem nagyon sokára jönne be, már ha egyáltalán bejönne). Nagyon elkezdtem szemezgetni a Fiat Tipo-val, mert 5 millióból már nagyon jól felszereltet is lehet kapni belőle, kényelmesen nagynak is tűnik, csomagtartója is élhető méretű mindegyik kivitelben.
Nem száguldozni szeretnék az autóval, de jó lenne, ha 4 emberrel, csomagokkal is tudná tartani pályán kényelmesen a 130-as tempót és komfortos lenne, nem szűrődne be a pörgő motor hangja. Eddig csak jóval gyengébb autóim voltak, azok pályatempónál már zajosak voltak a magas fordulatszám miatt.
Az érdekelne, hogy autópályázáshoz melyik motort ajánlanátok? Nagyon szimpatikus az, hogy van 1,4-es szívó benzinük még, papíron 95 lóerővel. Viszont mivel első tulaj lennék, ezért nem félnék a 120 lóerős 1.4 T-JET (turbós) motortól sem, de ennek hosszú távon nyilván költségesebb a szervizelése.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Például az Astra is rendelhető ilyen kihúzható combtámaszos üléssel..."
Pont erről írtam fentebb. Nekem is ilyen van, a képemen valamennyire pont még látszik a combtámasz széle.
Nyugodtan megnézheted a felárát. Szerintem nem vészes. "Ergonomikus sportülés csomag" a neve. Ha a vezető és utasoldali ülésre is kéred 148.000Ft listaáron a felára. Ha csak a vezetőülésre akkor valami 89.000Ft rémlik. Abszolút megéri az árát. Sokkal kényelmesebb, mint az alap gagyi ülés.
Kérdező, egy 5 ajtós Astra abszolút nem egy nagy bálna. Inkább közepes autó. Az 5 ajtós Tipoval teljesen egy méretkategória:
5 ajtós Astra K / 5 ajtós Tipo méretek mm-ben:
Szélesség: 1809 / 1792
Magasság: 1485 / 1495
Hossz: 4370 / 4368
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Abszolút megéri az árát. Sokkal kényelmesebb, mint az alap gagyi ülés."
Az tuti.
Azt hittem az Opelnál is úgy megy, mint a "nagyoknál" hogy ilyen finomságokat csak a drágább felszereltségi szintekhez lehet kérni -azaz dupla lehúzás :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Na ez jó kérdés... Én "Innovation"-t, a legmagasabb felszereltségi szintet vettem és ahhoz volt ennyi. Mindjárt nézem, egy alap "Enjoy"-hoz:
Ergonomikus sportülés csomag a vezetőoldalon: 100.000Ft
Ergonomikus sportülés csomag a vezető- és utasoldalon: 170.000Ft.
Tehát lényegében ehhez sem sokkal drágább.
De az is van, amiről írsz. Pl masszírozós szellőztetett bőr ülést, 18"-os alufelnit, led-mátrixos lámpát fel sem ajánl egy enjoyhoz. Ezek csak magasabb felszereltségi szintekhez választhatóak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!