Suzuki Swifthez (2003) milyen ültetőrugót ajánlanátok? (Többi lent)
Nem szar a Swift.
De ha ezekre a pompás minőségű utakra akarsz kemény futót akkor megbetegedtél
Én is eljátszottam ezt,még a pendrájv is ugrott😂
TÜV önmagában semmit nem ér, csak a belépőszint, hogy egyáltalán le tudd papírozni. Egy futómű forglamiba íratása nagyságrendileg 100.000 Ft. Ezt számold hozzá. És máris fel kell tenni a kérdést, hogy érdemes-e ezt az összeget (plusz a rugó + a szerelés számlával) ráfordítani egy 15 éves Swift-re.
Én utánajárnék, hogy az MKII futómű miben más, német vonalon mozgom így nem nagyon ismerem a típust, de fura, hogy pár gyártónál megnézve, pont MKIII futómű nincs csak a kínálatban.
Én nem szaraswiftezni jöttem, de valóban mérlegelném, hogy érdemes-e egy ilyen értékű autóra ennyit költeni.
Jobb menetteljesítményt akarsz? Komolyan vegyél akkor másik autót, mert a Swift az nem erre van kitalálva. Nem azért mert szar. Csak nem erre van és kész, ezt fogadd el. Ez egy közlekedő edény, ami arra való hogy elvigyen A-ból B-be, leginkább városon belül, a létező legolcsóbban, a legolcsóbb megoldásokkal. Ha izgalmat akarsz, meg élvezetet, meg jobb menettulajdonságot az nem ebben az autóban lesz, tökmindegy milyen ültetést meg bánattudja mit raksz rá. Szerintem ettől gáz lesz inkább az autó.
Szóval tényleg. Ez az autó nem erre van kitalálva, hogy ültetgesd. Nem lesz tőle jobb, meg sportosabb. Egy 80 LE-s autót hiába ültetsz...
Elutasítod a "vegyélautót" típusú hozzászólásokat, pedig az lenne a megoldás a "problémádra".
Szerintem egy Swiftet ültetni nemhogy anyagi szempontból hülyeség, de még nevetséges is.
Hétköznapi -értsd utcai- autózáshoz nem sok értelmét látom leültetni egy 2003-as Swiftet. Ugyan úgy az állítható futómű is fölösleges befektetésnek tűnik. Egyik ismerősöm vásárolt ilyet, azóta ez az élete. Egy-egy túra előtt, a google-térképen a "utcakép" opciót böngészi, és indulás előtti estéket, a teleszkóp tekergetésekkel tölti. Megpróbálja mindig az adott útszakaszoknak megfelelően beállítani a futómű magasságot, persze nem sikerül. Na és "természetesen" az állításoktól, minden alkalommal más lesz az autó vezethetősége. Szóval éppen az általad is említett "jobb menettulajdonságok" lehetőségétől fosztja meg magát.
Szerintem hagyd a a futómű paramétereit a gyári beállításoknál. Egy ilyen korú Swiftnél, max. a gátlók cseréje tűnik járható útnak. (bizonyára kapsz keményebbet, esetleg gáztöltésűt)
Azt azért kalkuláld bele, hogy keményebb rugózásnál, hamarabb megfájdul a fejed, rövidebb életűek a szilentek, a lengőkar gumik, kanyarban könnyebben elpattog az autó, stb. stb.......
Elmúlik.
Nyílván nem azért hajtasz egy özönvíz előtti swiftet mert televagy...
Ha meg azt a kúva panorámakanyart akarod bevenni 110-el,akkor nem a futómű miatt leszel megßaszva
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!