Neked milyen volt az első autód és mennyibe "fájt"?
Külfdről?
Itthonról?
Új/használt?
Dacia,Peugeot,BMW,Mercedes,opel,VW?
Jogosítványom megszerzése után egy 1994-es Suzuki Vitarával jártam, amit nem én vettem, családban volt.
Ezután ez le lett cserélve egy 2007-es Suzuki Grand Vitara-ra. Még ezt sem én vettem, de hál'isten használhattam ezt is hosszabb ideig.
Első autómat most vettem 24 évesen. Ekkor már kevés volt a Grand Vitara ereje, gyakran autópályázom is,A Grand Vitara pedig nem erre van kitalálva. Úgyhogy egy 2010-es Mercedes C250 CGI-t vettem mint első saját autó. ~3,5 millióba "fájt".
Amit tudni kell, hogy én szeretem az autókat, nekem fontos hogy élvezetet is adjon, és szeressem, szeressek benne ülni, és ha ránézek, tetsszen. Tehát nem úgy kerestem autót, ami csak elvisz A-ból B-be.
Golf IV 1.9 TDI
Német import, első magyar tulaj voltam.
800.000-ért vettem, használtam 2,5 évig, 140.000et mentem vele, nyilván fordítottam is rá, de megbízhatóságban kiváló volt, 800.000-ért adtam el.
Itthonról. Itthon vettem, az autó is magyarországi első forgalomba helyezésű volt.
Használt, 6 évesen vettem.
Opel Astra H 1.7CDTI, "Cosmo" felszereltség (gyárilag: kanyarkövető xenon, IDS+ sport futómű, fedélzeti navigáció, fűthető félbőr ülések, tolatóradar, stb.)
Annak idején 1,42M Ft-ba "fájt" + átírás. Szerencsém volt, mert a válság idején vettem, így elég nyomottak voltak az árak.
Én szerettem. Később a rendőröknek is ilyen lett, ami marhára nem érdekelt, semmilyen módon nem befolyásolt. Csak ezért nem adtam el.
Egy itthoni, első tulajos Golf 5 volt, 110 ezer km-rel, 2 millió volt. Engem is lebeszéltek, hogy minek erős autó elsőnek, aztán 3 év múlva megváltam tőle az erő hiánya miatt. 1.6-os 102 lovas volt. Még mindig nagyon sajnálom, mert a fent leírtak miatt olyan állapotú volt, mint az új, amíg nálam volt, csak szépítgettem. Kiéltem rajt a tuning korszakom, de nagyon igényes volt, nem az átlagra kell gondolni. Mélynyomó(úgy, hogy magas hangok is voltak mellette), kis ültetés a legjobb márkájú rugókkal, gyári GTI felni, GTI lámpa elöl, GTI lökhárító hátul, ilyenek, nagyon szerettem.
Lehet ez senkit nem érdekelt, de legalább nosztalgiáztam egyet. :D Azóta egy F30-as BMW-m van, 184 lóval elvagyok, a mindennapokra bőven jó, efelett már csak az élményt lehet fokozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!