Komplett vezérlés csere után 50 ezer km-rel elszakadt a vezérműszíj. Van értelme utánamenni?
Ezer és egy féle veszétműszíj van.
Van ami például 30 ezret se bir
nem jártam így, de azt javaslom, hogy hagyd a fenébe..reménytelen ügy.
felújítás számlára, és új vezérműszíj(a drágábbikból)
Az alkatrészgyártók mindegyikénél az a garancia érvényesítésének egyik feltétele, hogy az alkatrészt gyári technológiával kell beépíteni és ezt igazolni kell. Ha ez nincs meg, nem is állnak szóba veled - a helyi szerelő esetén ez nyilván nem oldható meg.
Ez nem azért van, hogy a gyártók kirázzák a nyakukból a felelősséget, hanem azért, mert az alkatrész élettartamát legalább annyira meghatározás a beépítés módja, mint a gyártási minőség. Az élettartamot csökkentő szerelési hibákat pedig sokszor nem tudod ránézésre kiszűrni, a vezérműszíj cseréjénél pedig különösen gyakori az okosítás: ölég aztat a szijjat cserélni, nincsen annak a vízpumpának semmi baja, nem köll aztat a görgőt bántani, há' nem vagyok én hülye, hogy hatvanezer kiaggyak a sok katrancér', mikó' ötezerbű' mögvan a szíj, osztán úgyis csak az megyen tönkre.
Még a szerelésről sincs számlád, mégis minek mennél utána?
Ezt a kockázatot be kell vállalni annak aki feketén javíttat. Sajnos drága tanulópénz volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!