Lekezelőek a márkaszervizekben ha nem egy új és vagy drága autóval megy az ember?
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy egy évtizedek óta a családunk barátjának tudható család autóit hordom szervizbe vagy furikázom őket a saját autóikkal ha úgy adódik (mert a család egyik tagjának sem erőssége a vezetés).
A legjobb autójuk egy 2017-es Audi S6, és múltkor én vittem a márkaszervizbe.
Amikor mentem érte egy tök átlagos fickó (mint én) épp érdeklődött a szerviz vezetőnél(?) egy C5-ös Audiról beszéltek.A vezető egy darabig hallgatta, közben mindig rám pillantott, én mondtam is hogy csak nyugodtan, bólogatott, majd konkrét válasz nélkül hagyva, mondta a fickónak hogy most bocsásson meg nem ér rá, mert jöttek egy autóért.
Nekem meg kedvesen,nyájasan jött, hogy jaj így a kocsi úgy a kocsi és csak velem foglalkozott.
Nyilván nem tudja, hogy nem az enyém, de tényleg furcsa volt a szituáció.
Mondhatom úgy is,hogy egyenesen sértő volt a viselkedése, legalábbis én biztos nem hagytam volna szó nélkül ha így faképnél hagynak.
Prémiumautó márkaszervizben nem jártam még sohasem, de konkrétan egy paraszt volt az emberünk a másik érdeklődővel.
Hallottam már hasonló tapasztalatokat, de ez tényleg így megy bizonyos helyeken?
A fizető ügyfél fontosabb mint beszélgetni, a lényeg hogy legközelebb is oda vigyék az autót. És mivel drága az autó, ezért azt vélelmezik hogy jól le lehet... nem megterhelő kifizetni a tulajnak a kiszámlázott összeget.
Lehet ezt normálisan is közölni és senki nincs megsértve, a másiknak meg kell érteni hogy ha munka van akkor azzal kell foglalkozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!