Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Üdv! Melyik terepjárót ajánlan...

Üdv! Melyik terepjárót ajánlanátok?

Figyelt kérdés

Tisztázzuk a feltételeket ,de előtte, hogy semmiféle negatív véleményre, sem hasonló megjegyzésre nem vagyok kíváncsi!

Megértést köszönöm!;)

Szóval viszonylag jó fogyasztású terepjárót keresnék (a viszonylag jó fogyasztás, relatív , írjatok le az az ajánlott autó mellé, kb mennyit eszik vegyesbe nem terepen, majd ahhoz viszonyítok ;) )

Legyen benne klíma, utazó sebessége autópályán azért kényelmesen legyen 120 körül,

Kb 900 ezer Ft maximumod használt áron!

Dízel benzines minden jöhet, csak ha bármit irtok kérlek rá titeket írjatok mindent le róla ami fontos lehet...

Motor, hány lovas kiadás, fogyasztása, kb kényelmes utazó sebesség.

Jöhet egészen a (niván keresztül a freelanderen át minden már ha megfelel a kritériumoknak)

Köszönöm előre is a normális válaszokat!



2019. máj. 8. 11:37
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Talán-talán egy Kia Sportage vagy Hyundai Tucson nem épp a legjobb állapotban kijön ebből a pénzből, amiben értelmes motor van, és lazán viszi a 120-130-at pályán, és nem fogsz megsüketülni és sérvet kapni tőle, mert szétráz.


Freelander-ről mindent olvastni csak azt nem hogy jó, a németeket hagyjuk ebből a kategóriából és árban.

2019. máj. 8. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

A 2.0 di perkins -motorosról, nem a td4 bmw motorosról jókat hallottam, vagy az sem jó?

A Kia sportage dízel motorjairol viszont rosszat hallottam :/

2019. máj. 8. 11:56
 3/11 anonim ***** válasza:

"Tisztázzuk a feltételeket..."


Tisztázzuk, hogy terepjárót akarsz, vagy csak terepjáró kinézetű autót, amivel nem szabad sáros terepre menni

2019. máj. 8. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 D. Brasco ***** válasza:
100%
Inkább azt írd már le mire kellene,mert a terepjáró meg autópályán kényelmes 120-nak egy mondaton beül nem sok értelme van!
2019. máj. 8. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
#4 hát körülbelül, bár van olyan is, csak az nem 900 ezer forint... Ezért írtam az első válaszban a két koreait.
2019. máj. 8. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Hali,


Alapvetően az előttem szólónak teljesen igaza van. Ebben a kategóriában ami jó terepjáró, az nem kényelmes 120-nál. Mert nem arra van kitalálva. Ami pedig kényelmes 120-nál, az elvérzik terepen. Nekem egy 2007-es Grand Vitarám volt, 2.0 benzin. Ez egy 2,5 milliós autó volt. Tudta tartani a 120-130-cat (13 literes fogyasztással), de nagyon érezni lehetett hogy nem tetszik neki. Magas fordulatszám, ott már nem húz, küzd... Tehát nem volt kényelmes 120-nál.


Ha tényleg egy terepre alkalmas autó kell ami még városban is viszonylag kényelmes, én egy faék egyszerű, szívó benzineset ajánlanék amit nem sajnál az ember. Egy Toyota Rav4, vagy egy régebbi Suzuki Vitara. (Szintén ilyen 2.0-szerű motorokkal). Ezekbe szinte nincs ami tönkre menjen, olcsó az alkatrész.

Még esetleg a régebbi Pajero-k is szóba jöhetnek ilyen árban.

Nyilván a Niva elnyűhetetlen, de abba van egy kormány, meg két ülés... Szerintem fél óra után hálát adnál az égnek, hogy kiszállhatsz belőle.


A Land Rovert nem erőltetném, ha nincs mellette még 900 ezer forintod, amit bármikor elkölthetsz az autóra. Azért az régen egy luxusnak számító autó volt, alkatrész árak is ehhez vannak szabva. És a Land Roverek imádnak elromlani :)


Ha valami erősebb autók felé kacsingatsz, ebben az árban vannak ameriaki terepjárók. Jeepek, Dodge-ok, stb. A Jeepnek vannak dízelei, ezek nem is esznek olyan vészesen. Aztán vannak a V8-asok. Na azok zabálják az üzemanyagot, de cserébe azért mennek is valamennyire.

Ezeknek is magasabb szerintem a fenntartási költsége mint a japánok autóknak.


Annyi infó, hogy szinte bármit veszel, ne nagyon számíts 10 liternél alacsonyabb fogyasztásra. 8-10 lesz a minimum, még a legkisebb szívó motornál is... Ha meg vannak olyan ambícióid hogy megcsináld rendes terepjáróvá (nagyobb, szélesebb kerekek), akkor ez méginkbább nőni fog.

Durvább V8-as motorok elvannak 120-nál is. Viszont ezeknél 15-17 az átlag. Városban, terepen bőven 20 felett van. Ha vontatni is akarsz nagyobb dolgokat, ezeket preferálnám.


Mivel csak árat írtál, további költségeket nem, és felhasználási célt sem, ezért nem tudom mire kell az autó, és mik az anyagi lehetőségek. Én valami egyszerűbb Japánt választanék.

2019. máj. 8. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Az utolsó válaszolónak köszönöm a választ!


A nem tudom hanyadiknak pedig, hogy olyan autót keresek amit használhatnék hosszú távra, de terepen is elmegy .

Mivel ahol lakom és ahova járok ,,haza" közti út autópályán 300-400 km kb viszont az ottani használatához kellene, hogy terepen elmenjen .

Csak gondoltam létezik olyan autó és nem kell csillagokat fizetnem azért, hogy autópályán 120 al menjen , de ne akadjon el egy egy erosen sáros földúton :D


Esetleg valaki a Kia sportage 2.0 Td ről tud valaki nekem mesélni bővebben?

Esetleg dízel grand cheerokeról?

Mellesleg hozzá tenném a Nivás megjegyzéshez, (sajnos) most kellett megválljak szeretett turbódízel kettesgolfomtól,

2019. máj. 8. 17:14
 8/11 anonim ***** válasza:

900 ezer a kereted??


Az a baj hogy ennyi pénzért nagyon sokat futott autót lehet csak venni meg hát esztétikailag is ennyiért nem adnak szépet....


De a Toyota 2.5-ös motorja szinte tönkretehetetlen, nagyon jól bírja a kínzást is....

2019. máj. 8. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Emelt hasmagasságú 4x4-es kombi (allroad és társai) nem jöhet szóba?

Terepen tudnak annyit mint egy városi terepjáró, országúton viszont jobban teljesitenek :)

2019. máj. 8. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

#9#

Sorold a lehetőségeket... 900ezer a keret.

2019. máj. 8. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!