Részecskeszűrő tisztítás vagy az eltávolítása szoftvermódosítással a jobb?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Aki pedig kibelezi a katalizátort/DPf-et, ledugózza az EGR-t, kívánom, hogy gyermeke ne légúti megbetegedésben halljon bele, különben lesz elszámolni valója a lelkiismeretével!"
Amíg a korom okádó ikaruszok városon belül közlekednek napi 2-300km-t addig szerintem egy személyautósnak nem fog lelkiismerete lennie ezzel, ezen felül a DPF nélküli dízel a szervezet számára "egészségesebb", mert tud ellene védekezni, a nanorészecskék ellen viszont már nem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Amíg a korom okádó ikaruszok városon belül közlekednek napi 2-300km-t addig szerintem egy személyautósnak nem fog lelkiismerete lennie ezzel, ezen felül a DPF nélküli dízel a szervezet számára "egészségesebb", mert tud ellene védekezni, a nanorészecskék ellen viszont már nem."
Ja, csak az a baj, hogy minden második nyomorult így gondolkozik. Én nem értem, hogy mi a búbánatos francért nem ellenőrzik legalább ezt műszakikon keményen, ha már úgyis sz..rnak bele az egészbe.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Minden alkalommal a dízel autóm mellett állok műszaki vizsgán. Én nekem minden alkalommal mérik a füstölést alapjáraton és teljes terhelésnél is.
Azt pedig nem értem, hogy mi csodálni való lenne azon, hogy egy Euro4, vagy az alatti dízel autó átmegy a műszakin DPF nélkül is. Ez teljesen evidens 4-ig! Ha a 15-ösnek Euro5 vagy 6-os az autója, azt megnézném, hogy melyik hivatalos vizsgán megy át DPF és EGR nélkül!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igaz nem magyar vizsga
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!