Részecskeszűrő tisztítás vagy az eltávolítása szoftvermódosítással a jobb?
Csere
Lehet mókolni, kiírni stb, az első műszakiig
Ha euro 4 nincs gond a muszakin se. Nem feltetele az euro 4 szabvanynak a reszecskeszuro :)
Kiiktataskor meg csak szervagjak flexel a belsejet kidobjak es osszehegesztik.
Nekem a katalizator belso is ki van vagva.
Hat igen.. latszik ki allt be a sorba :)
Egy szuro eloallitasa se kornyezetkimelo. Ezaz dobjunk ki mindent es vegyunknujat. ;) 2004. Ugye. Marx. Jaj elkalandoztam.
Kinek mi.
Ki tudja 1 model euro 4 dpf nelkul masik model euro 4 dpf el :) ugyanah a motor. De aemmi baj dragam.
Euro 6 mas teszta oda kell a dpf.
De ez az euro maszlag csak politika de nem offolok ;)
"A tisztítás csak akkor válhat be, ha esetleg városi használat során korommal rakódott tele. Ha azonban már túl sok öntisztulási cikluson esett át és a hamutól tömődött el, akkor csak a csere segít. Nem nagy összeg, manapság utángyártottat már 200 ezer alatt is lehet venni és többet nem lesz vele gond."
Nem szabad benyalni minden Totalcar-os mantrát!
Mert pl. szervíz Schulungon meg azt mondták, hogy a hamut is ki lehet mosni bizonyos feltételek mellett, sőt az (autó)gyártó tervezi a gyári technológiás tisztítás megoldhatóságát.
Kizárólag szoftvermódosításnak meg nincs értelme, mert az eltömött szűrő csak tovább tömődik, végén bedugul és lefullad a motor.
Aki pedig kibelezi a katalizátort/DPf-et, ledugózza az EGR-t, kívánom, hogy gyermeke ne légúti megbetegedésben halljon bele, különben lesz elszámolni valója a lelkiismeretével!
"Egy szuro eloallitasa se kornyezetkimelo. Ezaz dobjunk ki mindent es vegyunknujat..."
Még mindig jobb, környezetkímélőbb ha a szűrőt dobod ki és veszel újat, mintha ezt a komplett autóval tennéd egyetlen alkatrész (DPF) hibája miatt.
Euro4-nél, a 2000-es évek közepén kezdték el bevezetni a részecskeszűrőt. Az Euro4-et valóban sok motor teljesíti filter nélkül is. Az Euro5-öt azonban egyik se. Az Euro5-nek a megengedhető részecske kibocsátása pontosan ugyan annyi, mint az Euro6-nak. Inkább a nitrogén-oxidok mennyisége, amin szigorítottak. Erre hozták be az SCR-t (AdBlue). Azonban ennél is igaz, a részecskeszűrő analógiájára, hogy van olyan motor, ami AdBlue nélkül is hozza az Euro6-ot. A jövőbeli következő szintnél valószínűleg itt is igaz lesz, hogy AB nélkül már nem lehet megugrani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!