A forgalmi vizsgán tényleg elég egyetlenegy akármilyen apró hiba és kész, vége és meg is buktam?
Nem tudom, már mit kell elhinnem abból, amiket mesélnek. Hallottam nemrég olyat, hogy valaki azért azonnal megbukott, mert belement egy kis kátyúba. A másik srácot azért buktatták meg, mert amikor a legeslegvégén átadta a kocsit, elfelejtette behúzni a kéziféket. Pedig hiba nélkül vezetett.
A harmadik meg múlt héten az oktatóm szerint azért bukott, mert a parkolásnál a vizsgabiztos tényleg lemérte vonalzóval és 30 helyett csak 28 centi volt a másik autó mellett a hely...
Szerintetek van értelme egyáltalán elmennem vizsgázni? Nekem ezek 10 percenként jönnek a hibák, nemhogy 60 perc alatt egy ilyen se legyen.
Mik a tapasztalataitok, tényleg minden ilyen xarért buktatnak?
Vagy miért nem utalnak rá legalább, hogy "Nem felejtett el valamit?" Reménytelen, el se megyek...
Na hát az én oktatók lenne a legutolsó,aki kiállna mellettem.
Amúgy szerintetek számít valamit pozitívan, ha látja a vb,hogy nem 30,hanem 60 óra után megyek csak vizsgázni?
Most nem azt értem ezalatt,hogy átmegyek a piroson, de nem elnézőbbek kisebb hibákat illetően??
Elvégre 2x annyit fizettem mint mások!!!
"Igen, rosszul írtam, a PÁV talán az 5 bukás után a hatodik, és ha az sem sikerül, akkor kell beletörődni"
Még mindig rosszul írod. 5. bukás után PÁV. Ha a PÁV sikeres, utána akárhányszor próbálkozhatsz, ameddig tart a pénzed.
"Amúgy szerintetek számít valamit pozitívan, ha látja a vb,hogy nem 30,hanem 60 óra után megyek csak vizsgázni? Elvégre 2x annyit fizettem mint mások!!!"
Nem, pont leszarja. Őt csak az érdekli, hogy tudsz-e szabályosan vezetni 50 percig vagy sem.
Különben is, azt a pénzt nem ő kapta, hanem az oktató.
Kiguglizod a forgalmi vizsgalapot, ott vannak a pontot és a bukást jelentő hibák.
A kézifékes jogos, azonnali bukás. A kátyúsnál tudni kellene, mi történt előtte, lehet, hogy a vizsgázó nem tudott a forgalomra és maga előtt az útra is egyidejűleg figyelni, összességében ez is okozhat bukást. Parkolni másik gépjármű mellé úgy kell, hogy ki tudj szállni az autóból anélkül, hogy kárt okoznál a saját ill a másik autóban. (És illik arra is gondolni, hogy a másik autóba is be tudjanak szállni). 28 cm ehhez tényleg piszok kevés, én a harmincat is annak érzem.
Ha tízpercenként hibázol, és ráadásul extra módon parázol, akkor vezess még és ne erőltesd a vizsgát, mert az első sarokig nem fogsz eljutni.
Én 50 évesen -0-ról vágtam bele. Vezettem közel 100 órát. Akkor jött el az "áttörés", amikor beláttam, hogy nekem ez lassan megy és arra kezdtem figyelni, hogy mi volt jobb, mint korábban és nem azon görcsöltem, hogy mit szúrtam el.
Elsőre átmentem a forgalmi vizsgán, azt mondta a vb, hogy érzékem az nincs a vezetéshez, de mindent megtanultam, amit lehetett, biztonságosan, de nem túl elegánsan vezetek, viszont úgy parkoltam, hogy azt taníthatnám.
Úgyhogy kitartás, ne másokhoz mérd magad. Ha nagyon nem megy a dolog, akkor érdemes lehet oktatóváltáson is elgondolkodni, van, hogy két ember egyszerűen nem illik össze és neked más habitusú oktató kellene.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!