Mely autókhoz a legolcsóbb az alkatrész, amelyekben a Volkswagen csoport által gyártott 1.9-es 90 és 110 lóerős TDI motorok kerültek?
Az ilyen kérdéseknek mi értelme?
Egy autóban vannak fulléres alkatrészek, és drága fődarabok... senki nem mondja meg előre, hogy mikor lesz szükség komolyabb javításra.
Ami az autóban van, az romolhat el.
Dízelekben sokkal több a drága alkatrész meghibásodásának az esélye, mint egy szívó benzines motor esetében, de azt, hogy mikor, és mennyit kell majd költeni rá, teljesen bizonytalan, egy Audinak is lehet olcsóbb a fenntartása, mint egy Skodának, hiába drágábbak az Audi alkatrészek, ha történetesen a Skodában romlik el... ezért nincs értelme a kérdésnek.
Turbó dizelben van részecskeszűrő, kettős tömegű lendkerék, turbó - ezek egyenként több-százezres tételek Skodában és Audiban is.
Meg tudod mondani, hogy el fog-e romlani, és mikor?
Az autó fenntartása úgy müködik, hogy van tartalékban pénz a szervizelésre, amihez jó esetben nem kell hozzá nyúlni.
Magyarországon meg úgy működik, hogy amikor döglődni kezd egy drága autó, gyorsan eladják... szívjon vele más.
Nem véletlen az, hogy traktorokhoz hasonló autók tömege közlekedik, nem költenek javitásra... a használt autó vásárlás mocsárban dagonyázás, nehéz előre kiszámolni, hogy mikor, és mennyit kell szervizre költeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!