Melyikbe drágább az alkatrész (bővebben lent)?
BMW 3 2011 320d xDrive vagy pedig Passat B7 2.0 TDI 2013?
Kiváncsi vagyok mennyi köztük a különbség, mivel mindenki úgy beszél a BMW alkatrészekről mintha aranyból lenne :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Énmeg arra lennék kíváncsi, milyen logika mentén születnek az ilyen gondolatok, kérdések...
Akinek fáj az, ha egy alkatrészt cserélni kell, annak az adott autó nem való, és kész.
Az ilyen összehasonlígaatósdi azért is értelmetlen, mert mi van akkor, ha az olcsóbb verzióban romlik el néhány drága alkatrész, a drágábban meg gond nélkül működik.. akkor melyikbe drágább az alkatrész?
Egy turbó dízelhez hozzá tartozik több, nagyon drága elem, mint a turbói, kettős tömegű lendkerék, részecskeszűrő, s ha ráadásul automata váltós, akkor az is több-százezres rizikó.
Ez egy állapot, azt kell mérlegre tenni, hogy mi történik, ha meghibásodik... egy Passat is lehet drágább, mint egy BMW.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha azt nézed melyikbe drágább az alkatrész ne vedd meg egyiket sem. Ezek a korosodó középkategóriás prémium kategóriás dízelek nagyon nagy pénztemetők tudnak lenni, pláne ha belenyúlsz egy külföldről hozott és/vagy tekert órás/rosszul használt/hanyagul vagy egyáltalán nem karbantartott darabba.
Ha számít, hogy mennyiből lehet fenntartani akkor szívóbenzinest kell venni, kicsit, olcsót, mert azt olcsó fenntartani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Semmi értelme az ilyen kérdéseknek.
Vagy konkretizáld a kérdést pontosítva egy bizonyos alkatrészre.
Például egy önindító vagy egy komplett olajcsere , szűrőkkel együtt.
Ezt kilehet keresni és pontosan meglehet mondani hogy melyikhez mennyibe kerül.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
unixauto.hu
Meg tudod nézni melyikbe mennyi egy kettőstömegű, egy vezérlésszett, egy légszűrő stb stb. Mivel mindkettő dízel, ezért a dízelellenes válaszokat meg sem kell hallani. Én személy szerint Passat-ot vennék, a 2.0 CRTDI-k jó kis motorok
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!