Mi baj származhat ha 12V motorkerékpár fényszóró izzóját (12V 35/35W) kicseréltem 6V 35/35W-ra?
Még annyit, hogy gyárilag eleve úgy van kitalálva, ne lehessen nagyobb izzót beletenni.
Tehát marad a barkácsolás. Ha akksiról hajtanád meg a 65W-s gépkocsiizzót, azzal az a baj, hogy hosszabb távon nem képes pótolni a szimó töltője a nagyobb izzó által leszívott energiát, és halványan fog később pislogni.
Ez is megér egy próbát.
Ha belevágsz valami kisérletbe, akkor a féklámpát, és a hátsólámpát kösd ki a kisérlet idejére, hogy azok se kavarjanak be...persze ez este szabálytalan, de majd megoldod...
Esetleg kerékpáros LED piros fényt tehetsz hátra.
Még azt tedd meg, hogy LED reflektorban gondolkozol.Igaz sokba kerülne a led meghajtása, de azt elbírná a szimó generátora.
Mint tudod a LED a jövő fénye. Persze ez nem olyan egyszerű, hogy csak bepattintok egy led-et a régi wolframos izzó helyére....ennek olvass utána. A gúgli a barátod.
Nem ég ki. Kihagytad a számításból a generátor belső ellenállását. AZ 12 voltos izzóra van méretezve, annak az áramerősségére. Nagyjából 8-9 voltot tud 6 voltos izzóval, ez másfélszeres feszültség, ami kétszeres teljesítményt jelent.
Ha van korlátlan anyagi forrás, lehet hogy egyenirányítani kéne, és egyenfeszültséggel meghajtani egy minőségi ledes H4 fényforrást. Nem a kinai "kukorica" alakú vackokra gondolok, hanem erre:
Azt mondja, aki már látta beszerelve, hogy irgalmatlan brutális fénye van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!