125 ccm robogó al lehet huzamosabb túrára menni? Pl Honda pcx 125. Mondjuk egy bud-london-bud túràra.
Cuccok? Kezdve a fogkefetol...ja, hogy az nem kell. Meg tiszta ruhak sem.
Amugy jo buli, kempingezni ahol lehet. Hja, a satornak sincs helye.
Amugy siman elvisz barhova, mert jo kis gep. Komolyan.
A világból kivisznek ezek a motorok, kényelmesek.
De a hosszabb utakon a felszereléssel van baj, szinte semmit tudsz vinni magaddal.
Ki kell bírnia de úgy sem fogsz ilyen túrákra menni vele.
azért sem amit írtak hogy nincs hova pakolni ha meg csinálsz rá dobozokat akkor meg menni nem fog bírni a megnövelt súlytól és a sokkal nagyobb légellenálástól.
plusz ne gondold hogy olyan kényelmes sokat motorozni,a folyamatos szélzaj, motorzaj, figyelni folyamatosan jobban mint autó esetében,meg is kell állni néha plexit lemosni a bogaraktól.
Pályára pedig nem is mehetsz fel vele mert lassú lenne oda.
Ha motoros túrára vágysz akkor inkább túramotorban gondolkozz pl suzuki v-strom 650.
* szóval miért nem lehetne felmenni autópályára??
Írd már meg 4.
pusztán azért mert 120-130 sok lenne neki utazósebességnek.
5000ren ad 11,8Nm utána gyengébb,8500adja le a teljes lóerejét ami 12,24 lóerő.
130kilós súlyhoz és még jön a beöltözött utas plusz dobozok illetve azok súlya és nem kis lég ellenállása tekintetében ez nevetségesen kis teljesítmény lenne.
tarts csak ki egy dobozt a kocsi ablakon 120nál,majd megérzed milyen durva is a légellenállás és ugye minimum 2 doboz kell,szimmetrikus kell szerelni.
ha meg 100al akar valaki autópályázni az meg bolond,a kamionok eltiporják a pi csába mert semmire nincsenek tekintettel főleg a román kamionosok.
A kamionok max 90-nel mennek, ezt jobb ha tudod.
AZ sincs elő írva sehol sem hogy 130-cal kell menni az autópályán.
"pályára pedig nem is mehetsz fel vele".
Még mindíg nem írtad hogy miért nem lehet felmenni az autópályára ezzel a motorral.
37.§ (1). "Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az előjalzőtáblától kezdődően) csak olyan gépjárművel, illatőleg gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni, ezeken az utakon más jármű közlekedése tilos."
Nem mndenhol mehet 125ös autópályán, olaszoknál biztos nem.
Autópályázni a 125 kevés. 2 ember beöltözve plusz dobozok... szerintem nem lesz meg a 90 sem.
Aztán jön az emelkedő ahol a kamionos 100ra vesz lendületet hogy a tetején meglegyen a 90, ott mész majd te 70el.
Pedig nagyon jó városi robogó a PCX.
37. § Közlekedés autópályán és autóúton
(1) Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az elõjelzõ táblától kezdõdõen) csak olyan gépjármûvel, illetõleg gépjármûbõl és pótkocsiból álló jármûszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni; ezeken az utakon más jármû közlekedése tilos.
Nem hogy 100km/h-val, de 60km/h-val is mehetsz a pályán a külső sávban akármennyire is valószerűtlen. Senkit se akadályozol vele, aki gyorsabban akar haladni annak szabályosan meg kell előznie ennyi.
A lényeg, hogy a motorod önerőből tudja a 60km/h-át és egy 125ccm az simán tudja.
Bár ez annyiból érdekes, hogy a KRESZ szerint sík úton kell tudnia a 60km/h-át, tehát ezekszerint autópályán akár 40-50km/h-val is haladhatnál ha éppen emelkedőn mész fel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!