Mások is vannak úgy mint én, hogy leginkább az üzembiztosság és a kevés fogyasztás alapján vesznek autót? Mit gondoltok azokról, akik állandoan azzal jönnek, hogy nekik mennyivel jobb az autójuk, mert a "vezetési élmény"?
Őszintén, soha nem érdekelt igazán, hogy más milyen autót vesz és mért azt veszi. Nekem, az én igényeimnek feleljen meg. Nem másnak veszem az autót, hanem magamnak.
A fogyasztás fontos. Lehet aki leginkább csak városban közlekedik és relatív keveset, havi pár száz km-t, annak 1 liter fogyasztásban nem sokat számít. Mivel én több száz km-re ingázok, ezért 1 liter is havi szinten sok ezer forintot jelent, amit saját zsebből fizetek.
Az üzembiztosság is valamennyire fontos. Többek között ezért cseréltem le a 12 éves, de még hibátlan autómat tavaly egy teljesen újra. Nem akartam megvárni, míg a rengeteg futott km kihozza a hibákat. Viszont amit itt sokan szajkóznak, hogy csak szívómotoros autót szabad venni, azzal nem értek egyet. Ragaszkodtam a dupla turbóhoz Nyilván nem fog elmenni hozzányúlás nélkül 30 évet, de nem is cél.
Én szeretek vezetni. Mikor munkám miatt napi 10 órát ülök a céges autóban, vagy amikor az M0-son ülök a dugóban az azért már sok a jóból. De mikor pl szabadságon vagyok és két hétig nem ülök autóba, a végére már nagyon tud hiányozni.
Ennek ellenére nekem sincs drága autóm. Egy alsó-középkategóriás autót sikerült venni, igaz elég jól felextrázva és az egyik legerősebb motorral, ami kérhető volt hozzá. De még így sem volt drága, nyolc számjegy alatt volt bőven az árcédula.
Nem tudom ez lényeges-e, de én is leírom: a harmadik X-ben vagyok életkoromat tekintve és a 350-et meg se közelíti a fizetésem, még bruttóban se.
A piac olyan amilyen, gyártanak olyan járműveket is amikhez csak egy kategória kell jogsin belül a többi mellékes, tanuló vezető is vehet 300 lóerős autót ha van lóvé, és 24 éves fiatal gyerek is vehet magának 200 lóerős gyorsaságit, aminek egyenesbe lehet húzni, de ha elindul a Bükkbe rutintalanul, valószínűleg már csak úgy kell lehozni a testét, hiába az elektronika meg a vezetési asszisztens, ahhoz is kell valamennyire tapasztalat hogy reagálni lehessen a bajra.
Kocsiban nem tudom megfizetni a nagyon erős kategóriát, de egy kistömegű autóban 1.9 200 lóerő már nem rossz, beérem ennyivel, és inkább egy jó sportmotorra esküszöm, üvölt mint a fene, piros lámpánál meg libabőrös lesz az autós aki előtt állok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!