Mit tudtok a Mercedes 190 2.5 Turbo -ról? Jó választás?
Pont azért tetszik nekem, mert egy viszonylag ritka autó, meg szép is, és a 190-es híresen megbízható.
Mit lehet tudni erről a modellről? Megbízható? A turbója élettartama olyan mint a maiaké, vagy ez még amolyan örökéletű?
sima 190-es, vagyis a szokásos 2 literes szívódízel vagy kisebb benzines rengeteg szaladgál a mai napig az utakon, és amelyiket karban tartották annak semmi baja. Apámnak egy TDI-s Merci Vitoja van, öregebb mint én, és a rozsdán kívül annak sincs semmi baja, szóval én bizakodó vagyok abban, hogy a kor meg km nem számít ezeknél az autóknál. Erőmérőkön is hozzák a gyári értékeket.
Alkatrész meg úgy tudom van hozzá bőven, vagy utángyártott vagy bontott.
Vannak is esetleg szerelők, akiknél gyakran megfordulnak ilyen kocsik? Ők biztos tudnának mondani dolgokat, hogy milyen gondokkal szokták elvinni őket stb... ?
Köszi előre is !
Kedves Kérdező!
Itt annyi marhaságot írnak össze egyesek. Ne is foglalkozzál velük.
Nálam és barátaimnál is napi használatban vannak 190-es Mercedesek igaz, hogy ezek dízelek.
Az enyém pl. 25 éve van nálam és még soha nem hagyott ott az útszélén, pedig évente többször is megyek vele külföldre.
Minden alkatrész -nagy választékban- kapható hozzájuk és elárulom hogy a létező legolcsóbb kategóriába tartoznak.
Amúgy nem egy elromló fajta.
Természetesen egy jó gazdától kifogni egy rozsdátlan megkíméltet nem ugyanaz, mint egy hülyegyerek széthajtott verdáját ócsóért megvenni.
A napokban talált egy németországi ismerősöm egy szinte új 190-es dízel Mercit.
Szinte gyári állapotban van. Szeretném megvásárolni mert az enyémben már több mint 250ezer van, abban meg csak kb. 60ezer. Vagyis a következő 20-30 évben -a szervizeken kívül- egy fillért sem kell majd ráköltenem, ha meg tudunk egyezni az árában.
Ezeknek az autóknak még lelkük van.
Míg az új autók dizájnos, de állandóan elromló és igen drágán javítható ipari hulladékok, tervezett elavulással.
Naja, sok baromságot összehordanak itt :)
Én 190-es mercimben 1,4 millió van, 1,2 körül került hozzám és azóta 2szer maradtam vele az út szélén, abból egyszer sem motorhiba miatt!!!
2.5 Turbó nincs túlerőltetve, csak 30 lóerőt dob rá pluszban.
Viszont az áruk jóval drágább, főleg ha manuálist akarsz!!!!
Fogyasztás valóban több 2-3 literrel mint a sima 2.5D
Alkatrésszel nincs gond, turbó részét leszámítva sok alkatrész belemegy a 124-esből is illetve még a 123-asból is :)
Pl. nekem a tank 70 literes 123-as.
Ablakmosó tartály 124-esé de a tartály kupakja már 201-esé...
Szóval alkatrész miatt nem kell aggódni :D
Ha értesz a szereléshez akkor meg otthon simán megjavítod.
A kérdés már csak az, hogy mire használnád...
Én pl. nem szívesen megyek be vele pestre mert féltem..
Autópályán is csak M6-ost használom, M0 csak ha nagyon nagyon muszáj.
köszi a kommenteket, pont azért turbó dízelest szeretnék, mert egyedibb mint a sima dízeles, és a 190-nek a kockaformája és hogy relatív kicsi autó, pont ezek tetszenek.
Hiába nézegetem az apróhirdetéseket nem tudok konklúziót levonni, hogy mi lenne egy reális ár. Van 2500 euróért, van 12 ezerért. Habár való igaz, hogy nem előnyös a választás abból a szempontból, hogy kevés a kínálat, és nagy az árrés :D
Nekem automata nem kéne az tuti, szóval drága mulatság lenne egy manuál 2.5 turbo :)
124-esből tényleg több van, de nekem sem jön be az, főleg a hátsó lámpái csúnyák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!