VW malac (b3) 1.9 TD AAZ miért nem indul?
Ezt az autót úgy mentettem meg, és sokat állt, 93 as évjáratú kb sok százezer kilóméterrel. Lényeg a következő, az adagolón van egy rugós csavar egyfajta előtöltést lehet vele szabályozni, na most kipróbáltam a fokozatokat, csutkára le-fel és az autó el sem indul. Még korom se jön ki hanem csak gázolaj szagot érzek. A gázolajszűrőt kicseréltem, a turbó viszont nagyon oda van. Hordja az olajat. (persze lecseréltem az olajat mikor indítóztam) Izzító gyertyákat kicseréltem. Mire beröffenne, az aksi lemerül vagy nincs benne élet. (aksi új, nincs másfél éves)
Valami hasznos tanács hogy beinduljon? 18 vagyok és kezdő autószerelő, ezt a kocsit itthon szerelgetem :) És nem kell olyan válasz hogy adjam le a méhbe, gyakorlásnak tökéletes!
Jaj. Az adagolóhoz nem szabad nyúlni, eltekergetni rajta bármit is, pl a dúsító csavarral úgy be tudod állítani, hogy semmi gázolajat nem kap.
A porlasztók meg hiába porlasztanak ki valami kis gázolajat, az kevés ahhoz, hogy elinduljon.
Kérdés, hogy mennyit állt az autó, milyen körülmények között, a Bosch adagolóknak a szárnylapátjai hajlamosak leragadni sok állás után, és még húzásra se indul az autó.
Ha van rajta kézipumpa, avval fel lehet nyomni üzemi nyomásra, beröffenn(ne), de egyből le is áll.
Ez már kemény dió lesz, a motorhoz ne nyúlj, az adagolót kellene leszedni róla, és elvinni egy szakihoz...(pl hozzám, de most nagyon nincs időm..:()
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!