Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Passat B3 1,9 TD első autónak...

3 napos mákos lecsó kérdése:

Passat B3 1,9 TD első autónak megfelelne?

Figyelt kérdés

Szimpatizálok ezekkel az autokkal.

Egyrészt azért mert a porlasztókat és adagolókat sokkal olcsóbban meglehet úszni mint egy common rail-es befecskendezéses dízellel, emellett tűrhetően fogyaszt még ennyi kilóméter után is. Van hozzá alkatrész.

Tudom, csillió kilóméter van már ezekben a tragacsokban. Az óra bármint is mond. De akkor is, egy nagy motorgenerál, gyűrűzés/felfúrás sokkal egyszerűbb mint újabb autók esetében.

Ha benzinest vennék vesződnöm kéne a gyújtással is.

Szerintetek megfelelő egy ilyen autó első autónak?



2017. júl. 23. 17:00
 1/8 anonim ***** válasza:
Persze, csak a rozsdára figyelj
2017. júl. 23. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Én amondó vagyok, hogy keress 1.9tdi-t, a TD-k többsége már hengerfejes, illetve ez még örvénykamrás motor míg a tdi már közvetlen befecskendezésű(tartósabb és jobb a hatásfoka).
2017. júl. 23. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Szerintem 1,9-ből nincs TDI... Vagy mégis? 1,6-ból talán van. De az meg nincs.
2017. júl. 23. 20:59
 4/8 anonim ***** válasza:
Hirtelen a hahun 3db 1.9tdi B3-as passatot találtam.
2017. júl. 23. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Ő oké, használtautó.hu-ról beszélsz ugye? Én is ott nézem szűrök nélkül.

20 találat van.

Ezek közül minden dízel 75 lovas sima TD. Jó van egy 1,6-os ami 80 lovas. Szerintem elírás. Vagy kérlek linkeld el az általad talált TDi-t.

Jó. Vannak 400 ezer felett ilyen kocsik. De azok utólag lettek tédéik. Meg valamelyiken még rajta sincs a hengerfej meg benyás (750 ezerért természetesen).

Akkor már inkább rendesen megnézem a vizet és az olajat. Valamint egy motoron hallatszik ha hengerfejes.

2017. júl. 23. 21:44
 6/8 anonim ***** válasza:

Szerintem az a megközelítés tök jó, hogy olcsón szerelhető meg nem bonyolult technika. Ez addig igaz ameddig nem szoptál még egy jót egy hengerfejes TDvel, nem jártad meg a negyedik adagolóst ( pedig már az első háromra is azt mondták, hogy király és jól dolgozik ), aztán rájössz hogy mindegy melyik bontott 25 éves porlasztót veszed meg, mert egyformán szarok az új meg többe kerül, mint az autó. Aztán elkezd zavarni, hogy a műanyagok törnek, a kábelek már elkezdtek elrohadni a szigetelésben, az ülés ki van ülve, lakatolni kell ezer helyen és felgyújtod a faxba. Pedig olcsón volt hozzá bontottan minden :D


Ha ez a forma tetszik akkor keress egy késői B4-et, az már echte TDI a 110 lovas meg még ma is elég korrektnek számít - bár ez is öreg mint az országút.



P.S.:

Én ilyenkor azt csodálom mindenkiben hogy csak azt látják, hogy ezek milyen jó motorok - voltak. 25 éves dízel, ha csak évi 40 000 km-rel számolsz átlagban akkor ezek már mind túl vannak a millión. Ma 4-5 éves kocsikban van 300 000+km, ezek meg 25 évesek és mindenki azért vette mert király, keveset eszik és nem kell rá költeni :D


Vannak ismerősök akik Audiztak abból az érából, 1.9TDI, 2.5TDI, hulladék K-Jet benzinesek, mindegyik egytől-egyik szívott a kocsival :D

2017. júl. 23. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Jó akkor mi legyen?
2017. júl. 23. 23:16
 8/8 A kérdező kommentje:
Benzinesek jobb állapotban vannak talán?
2017. júl. 23. 23:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!