Passat 2015 negyedmilliárd kilóméterrel?!
a minap egy elég érdekes hírdetésbe akadtam.
B8-as passatot hirdetnek 4 milkáért!
2.0 tdi , 150 lóval, dsg váltó.
A problema csak ott kezdôdik , hogy a kocsi 250ezret futott.3 év alatt.
Kicsit soknak találom.
Németorszagbol hoztak.
Megeri az ilyen vagy par honap mulva motorcsere stb?
A problema csak ott kezdôdik , hogy a kocsi 250ezret futott.3 év alatt.
akarod mondani 4 év alatt, ha 2015ös. Engem inkább az lep meg, hogy az emberek azt hiszik, amikor valaki vesz egy 10-20 milliós dízel autót, akkor azt nem azért veszi, hogy használja. Gondolom 3-4 évre lízingelte újkorától, letelt a gari, ami 200k-ig volt, ezt eladja vesz egy újat, kezdődik a történet előröl. Pályán nem olyan nagy cucc beletolni ezt. Egy 2.0 dízel autón max turbót kell cserélni 200-400E között valahol, meg a kötelező karbantartás, és fél milliót simán elmegy. A hahu-n lévő 2010 körüli passatokba, audikba, fordokba... is simán van 400-500E, csak vissza vannak pörgetve. Érdekes módon a 3-4 éves dízelek 95%-a eléri a 200E körüli futást, és ott valahogy leragadnak, mert még 10 évvel később is annyit mutat az óra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!