Mit gondoltok ez az oktató ezzel a bemutatóval átmenne a a rutinvizsgán?
Tehát ez a legértelmesebb videó amit találok a neten, de laikusként bele tudok kötni. Ennyi hibával átmenne az ember a vizsgán?
Pl az első körben az indexelgetősnél a pálya vége fele az egy ívű visszafordulás előtt belekeveredik az oldalra nézegetésbe, egyiket kihagyja majd hirtelen hátranéz de ott nem is kellene aztán asszem megint van egy kis baki. Másik hogy az indexelések. Úgy tudom hogy ahogy átmentem a kapun vagyis a bóják között onnantól kell kiraknom az indexet a másik irányba. Ez meg megy a balra lévő kapujoz de már átrakja az indexet jobbra mielőtt bemenne a kapun. Én úgy tudom hogy átmegyek a kapun, oldalra nézek és kirakom. Ez meg már 5 méterrel a kapu előtt már jobbra indexel. Figyeljétek az indexeket, látni az első indexeit a motornak.
Ennyire le van egyszerűsítve a rutinvizsga?
Mikor én jártam 1990-ben, akkor karjelzés + hátranézés volt minden kanyarodásnál.
Sőt úgy kezdődött, hogy hátranézés, karjelzés, indulás.
Utána 2 m-re hátranézés, karjelzés, balra fordulás.
Tehát nem lehetett fél percig csúsztatgani a koplungot, azonnal el kellett engedni.
Hamar kiszűrték, ki nem tud motorozni. Sokakat meghúztak, rutinosnak kellett lenni a vizsgához.
A videó alapján 1000-es GSXR-rel le tudnék vizsgázni ezen a pályán.
1-es
Van tükör és index is ezen a motoron :)
Úgy van!
Azért erőltették annak idején a karjelzést, hogy azonnal el kelljen engedned a kuplungot.
Kuplunggal maszatolás nem motorozás!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!