Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek a Volkswagen...

Mi a véleményetek a Volkswagen Passat B5.5 típusú autóról?

Figyelt kérdés
Érdemes ilyet venni? Mennyire szervíz igényes? Drága a fenntartása? Nagyon jól néz ki, ezért gondolkozom egy ilyen kocsin :)
2019. márc. 13. 18:56
 1/6 anonim ***** válasza:
Leginkább attól függ, milyen motorral akarod.
2019. márc. 13. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Leginkább attól függ mennyire sikerül mellényúlni. A legfiatalabb is 15 éves, ennyi idő után meg már nem az a lényeg hogy milyen konstrukció, hanem az hogyan üzemeltették.
2019. márc. 13. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
1.9 PDTDI, 131 lóerós változatot gondoltam.
2019. márc. 13. 19:08
 4/6 anonim ***** válasza:

Az talán az egyik legjobb változat. 1.9 PD és sima TDI-k a legjobban sikerült konstrukciók ebben a generációban. Ilyen van nekem is, ajánlani tudom csak, szerintem nagyon jó autó.

Erős motorja van, jól húz, nem kell félni vele előzésnél. Ha manuál váltóval veszed, ahhoz már 6-os jár, tehát a fogyasztás sem magas, még ha pályázol sem. Egyébként én átlagban 5, max 5,5-es fogyasztással járok, 30% pálya, 70% városon kívül, városban nem kínzom, arra nem szabad dízelt venni. Mennyire szerviz igényes? Hát nézd... Van benne 1-2 dolog ami húzósabb ha tönkremegy, de ezek sem kibírhatatlan összegek. Ha egyszer kicseréled, utána normális használat mellett elmegy több százezer km-t is gond nélkül. Meg kell nézetni szerelővel mielőtt megveszed, és ha nincs vele gond akkor vedd meg. Ja és persze normálisan kell használni, nem csak rúgni neki aztán hadd menjen... Ha kifogsz egy jó állapotút és vigyázol rá, nem lesz vele gondod. :)

2019. márc. 13. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Kettes leírta a lényeget.
2019. márc. 13. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Időtálló forma az biztos. Csak ajánlani tudom, 1.9 PDTDI megy is jól, és takarékos is, az alkatrészek mostmár nagyon olcsók hozzá. Elég strapabíró autó, 600-700 ezer kilóméteres példányokat is láttam már, és még bírták magukat. Ja, és elképesztően tágas autó. Hátrányai: soklengőkaros első futómű (lengőkar darabja 10 ezer forint), csúnyán kopó, málló gombok a beltérben, bár ezek olcsón cserélhetőek. A kettőstömegű lendkerék és a motortartó bakok, bár nem túl gyakran, de 300 ezer kilóméteren belül biztos cserések egyszer, mert hát ez a motor nem túl finom járású. Rozsda szempontjából kimondottan jók, leszámítva a sárvédőíveket, ami minden régebbi VW betegsége, illetve kombiknál a csomagtérajtót, amiről lepereg a festék, és elrohad. Ja és a Passat olyan autó, főleg az 5.5, aminél kár is a kilómétert nézni, még akkor is, ha tudod, hogy 600-ról tekerték vissza 180 ezerre.
2019. márc. 13. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!