Lehetséges, hogy tűgörgős lett az autó?
Én tényleg jót akarok neked, ezért azt ajánlom, hogy engedd el a Trabantot, add el, vagy vidd a bontóba és vegyél egy 3. generációs Suzuki Swiftet. Olcsón kapsz jó állapotút is, nagyon kis szervizigénye van, olcsók hozzá az alkatrészek és mivel van érzéked az autószereléshez, fillérekből fenntarthatod hosszú évekig. A Trabanttal ellentétben a Suzuki Swift meghálálja azt, ha foglalkozol vele, nem hagy az út szélén. Még akkor se hagy az út szélén, ha elhanyagolod, ez nem vicc. :) Komfortosabb sokkal és a gyorsulása is jó, főleg az 1,3 és 1,6 literes 4 hengeres benzineseknek.
2019-ben felesleges tovább költeni egy Trabantra és szenvedni vele.
600km gond nélkül 😂😂 ennél még a leglerúgottabb olasz autók is produkálnak jobbat
Hulyeseg hogy a regi autok jobbak. A 2000-es evek elejenek autoi elmennek 500 ezer - 1 millio kilometert akar motorfelujitas nelkul, a Lada, Trabant meg 200 ezer utan legkesobb teljes general
"Én hányni tudnék az elektronikával agyon b*szott kocsiktól. Egy Trabant full gyári alkatrészből lazán elmegy több százezer km-ert anélkül, hogy komolyan a motorhoz kéne nyúlni."
A lassan két évtizedes 3. generációs Suzuki Swiftben szinte alig van több elektronika a Trabanthoz képest, de elmondom neked, hogy azzal a kevés elektronikával ami benne van, SOHA nem szokott probléma lenni. Csak a kopó alkatrészeket kell cserélni időnként, filléres tételek. A motorhoz pedig soha nem kell hozzányúlni, örök életű darab, olajcsere legyen időnként és 95-ös benzinnel bárhová elvisz gond nélkül.
Szóval megvan a tökéletes autó számodra, ami nem a Trabant.
Műanyag kosaras tűgörgő?
Érdemes belőle a létező legdrágábbat belerakni, mint mindig csereberélni, biztos van valami acél kosaras SKF görgő.
Amúgy tudott a trabant főtengely olyat is, hogy elfordultak a sonkák, és emiatt nem lehetett soha gyújtást beállítani rá.
Bár ilyen csak felújított főtengelynél volt. Vagy esetleg falsot szív valamelyik szimeringnél?
Hobbiautónak biztos jó egy trabi, én se vagyok oda az agyonelektronikázott szarokért, viszont ha vettél volna egy megkímélt valami szívódízelt, garantált, hogy még a 13-as kulcsot se ismernéd fel, de még egy hatlapfejű csavart se. :)
Én teljesen elpunnyadtam anno egy 1.6-os dízel kadett mellett.
Inkább lőjenek agyon de akkor se veszek másik autót. A Suzukit kifejezetten gyűlölöm a formája miatt is. Nekem bevált a Trabant eddig. Egykét kisebb gondot leszámítva. Na de ezen nem érdemes tovább dilemmázni. Túl tárgyaltuk a dolgot. Köszönöm, hogy írtál és köszönöm a kis eszme cserét is. De maradok a Trabantnál vagy pedig gyalog járok.
Utolsó kommentelő: Gyári tűgörgő van benne. Tehát nem műanyag kosaras. Gyári bontatlan csomagos DKF DDR tűgörgőt sikerült időközben szereznem hozzá. Hála istennek ebben a motorban a gyári 1990-es főtengely van. Nincs vele semmi gondom a tűgörgőt kivéve. Ebben már labirint gyűrű van és nem simering. Annak sincs hála égnek baja. Amúgy nekem is volt egy 1985-ös Opel Kadettem a Trabik mellet. Az is 1.6-os volt. Szegény belterét tekintve nagyon le volt de a motorja az tényleg annyira igénytelen volt, hogy az hihetetlen. Nagyon jó kis gép volt. Aztán egyik alkalommal elkezdte csipegetni az olajat. Végül eladtam egy Kadettos srácnak mert nekem nem lett volna időm foglalkozni vele és nem akartam, hogy csak álljon az udvarban és tönkre menjen.
Állítólag 4 Trabantod van, ezeket ismered, és magadnak szereld.
A jelenlegi problémás még autó gyári bontatlan blokkal bír. Na itt már rezeg a léc!
Ha azt vesszük, hogy az utolsó 1990-ben jött ki a gyárból, akkor az annyit tesz, hogy minimum 29 éves. Szóval majd éves 600ccm-es kétütemű és gyári bontatlan blokkal. Hát hogyne.
Na lépjünk tovább, ott tartottunk, hogy megjött bele a hang.
Gyorsan szétszedted,(akkor most már ugye nem bontatlan) és a bűnös alkatrészt kiszerelve, kézben rázogattad mint egy rumba-tököt.(talán táncoltál is hozzá) Mert hogy erős zörgő hangja van.
Ezek után az a kérdésed, hogy ez jó-e vagy sem? Hát nem megállapítottad hogy zörög? Magadnak sem hiszel?
Közben azt írod, hogy beszereztél egy vadi új tűgörgőt (naná hogy ez is eredeti DDR) amit Te kényelmesen 2 óra alatt ki tudsz cserélni. Most már annyi sem, mert szét van szedve. Ráadásul ez az új alkatrész, mindössze 1300Ft-ba került.
No, összegezzük:
-tudod, hogy mi a baja
-szét van szedve
-van hozzá új alkatrész
-meg tudod csinálni.
Akkor áruld már el, hogy miről is szólt ez az egész parasztvakítós halandzsa? ;)
"Akkor áruld már el, hogy miről is szólt ez az egész parasztvakítós halandzsa? ;)"
Egy Trabant-rajongó tini itt éli ki a fantáziáit. Erről szól az egész kérdése, én pedig bedőltem neki. Már ott észrevehettem volna, hogy csak szórakozik amikor a régi Suzuki Swiftet az elektronikával telepakolt autók közé sorolta és a Trabantot megbízhatóbbnak tartotta.
Most gondolom jót röhög rajtunk a hülyegyerek.
Jó az a Trabant, és nagyon bánom hogy nem vettem egy új zöldikét anno és tettem el dísznek hétvégi autónak.)
Úgy tudom hogy ezekben a felső tűgörgők szoktak ciripelni és akit zavart (mert műszaki jelentősége nincs) SKF műanyag kosarasra cserélte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!