Hobby fehasználásra 2t vagy 4t Cross-t ajánlanátok?
Hobby felhasználáson azt értem hogy csak határba illetve erdőben használnám.
Pályára nem vinném mivel nincs is a környéken korsszpálya.
250 2t vagy 450 4t között vacilálok.
Szervíz áraktól eltekintenék, mert tudom mi mennyibe van, illetve nagyon keveset használnàm havi pár üzemórát.
Inkább tapasztalatokra vagyok kíváncsi ilyen felhasználás melett melyik lenne.
Jó a 4T csak sokkal több az alkatrésze, ami el is romlik. Nekem volt crf 450. Mégegyszer nem kell. Több okból sem kell. Motorozok már 10 éve kb. Simson, etz. 600-as túra motor, sok motorral mentem. Kb 25 motorral, aztán így már azt hittem hogy nekem kell a 450-es. Aztán meg is vettem, kb 10 óra múlva fel is kellett újítanom. 240 ezret költöttem a blokkra, majd kb 5 óra múlva szétesett benne a dekompresszor, onnantól nagyon nehéz volr beindítani, mert ki lett belőle iktatva teljesen, majd eladtam a motort kb 10-12 üzemórával. Következő gazdája belebajtott még 10-et és megállt nála. Megnyúltak az új szelepek, pedig márkás szelepek lettek belerakva. Ráköltött ő is még egy 40-et és eladta ő is. Megbízhatatlan motorok ezek szerintem, versenymotor, ki van hegyezve, bármikor elromolhat. 2T ben nincs szelep nincs dekompresszor, tehát a nálam fellépő hibák eleve nem tudnak fellépni egy 2T nél. 2T ellen az szól csak hogy azt kb 40 óránként kell újítani a 4 ütemet meg kb 100. Már ha kibír 100-at, nálam nem bírta.
Másik hogy túl erős, nagyon erős volt nekem ennyi motor után is. Feleslegesen vadállat. Nem fog tudni vele nornálisan motorozni az ember.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!