Mi számít a kilóméter vagy az életkor?
Nekem egy autószerelő ismerősöm mondta, hogy nem évjáratot és kilométerállást veszünk, hanem állapotot.
Láttam már 2-3 éves autót 40ezer kilométerrel is totál lepukkantnak és 10 éves, 200ezret futottat is patika állapotban.
A kor egy adat. A km is. Az, hogy hogy volt használva és karbantartva, az a nem mindegy.
Sőt, amikor egy bizonyos típus gyári szevizelőírása mondjuk tejjes vezérléscsere 160e-nél, és vezetett szervizkönyves, szakszerűen karbantartott autóról beszélünk, jobb egy 165 ezrest venni, mint egy 150-est.
Vagy egy pizzafutár napjában 50-60x indítózott, pár utcasarkokra használt autójánál talán jobb vétel egy Budapest-Bécs közt ingázó, autópályás autó magasabb kilométerrel stb stb.
Az állapot. A sok km jelenthet kopottabb motort leharcolt alkatrészeket ergo a km állapot jelzője is.
Emellett a kor is az, rozsda etc. Megint állapot.
Igyekezz bizonyítottan kevés kmes megbízható autót keresni. Minden márkan belül vannak eltérően sikerült típusok a neten rá lehet keresni.
Aztán jöhet a jó karosszéria. Egy rohadt szetutott töröttbol ujjaelesztett valami soha nem lesz jo. Soha.
Egy motort is lehet bontott motorral kiváltani de egy kiflibe hajlott karosszéria soha nem lesz egyenes és masszív .
Az állapot számít, ami lehet független a kilométerszámláló állásától és az életkortól is.
Kivéve a nímettbű' behozott nímettótót. Ezeknél illik gondolkodás nélkül bekajálni a lehetetlen értékre visszaállított kilométerszámlálót is (20 éves turbódízel csatahajóban 80.000 kilométer, ráadásul autópályán), mer' attú' jobb ótó osztán nincsen és a nímett amúgy se csal a kilóméterrel - csak a török, szerb, albán vagy egyéb nepper, akitől Nepper Jóska vette az autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!