Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A kocka Lada (orosz nevén VAZ...

A kocka Lada (orosz nevén VAZ 2107) miért maradt gyártásban 2012-ig Oroszországban? Ennyire megbízható volt?

Figyelt kérdés
Én nem emlékszem egyébként hogy lehetett Magyarországon 2010-ben kocka Ladát újonnan vásárolni autószalonból. Bár sok embernek jól jött volna mert olcsón tudott volna új autót venni.
2019. febr. 20. 21:31
 1/7 anonim ***** válasza:
Mert ennyire alacsony az igényszint Oroszországban.
2019. febr. 20. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Mert behoztak különböző biztonsági és környezetvédelmi előírásokat az újonnan eladott autókra nézve, és ezeket már a kocka Lada nem teljesítette. Pl: légzsák, ABS
2019. febr. 20. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
90%

Nem volt az. Mai viszonylatban a Lada minden csak nem megbízható. Ott meg nincs "úniós előírás" sem.

Csak nézd meg a mostani nyívákat, azaz új nevén 4x4-et! Ugyanaz szinte mint 40-évvel ezelőtt.

2019. febr. 20. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Egyszerű szerkezet maradt a legvégéig. Ott sokkal fontosabb volt az autóvásárlók számára, hogy viszonylag egyszerűen és olcsón, bárki által javítható legyen az autó. Ez itt már Nyugaton nem divat, itt a legtöbb újonnan megvásárolt autót 5 éves kora előtt eladják, épp azért mert drága és időigényes a javításuk. Az oroszok inkább hosszabb távra vesznek autót, emiatt másabbak az igényeik. 10-15 éves korára egy ilyen Lada a gyakori szervizelés ellenére is összességében jócskán kevesebbe kerül mint egy átlagos mai "modern" autó (lévén hogy fillérekből cserélhető rajta minden). Egyébként pedig újonnan (ha csak nem gyárilag selejtes szériából származik), nem voltak rosszak, 100-150 ezer kilométert gond nélkül elmentek szervizelés nélkül (ha az 5 ezrenkénti gyújtáselosztó fedél cserét nem számítjuk annak). Van a családunkban is egy 2006-os gyártmány, 138 ezer kilométer van benne, egyszer lettek futómű szilentek cserélve rajta, ezen kívül csak olaj + szűrő + elosztófedél csere volt.
2019. febr. 20. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 D. Brasco ***** válasza:
Mint írták mert ott a vadkeleten ennyi az igényszint.Egyebkent ezeket a ladákat a végén mar csak orosz belpiacra gyartottak mert semmilyen "nyugati" előirást nem tudott teljesíteni már nagyon sok évvel ezelőtt sem!
2019. febr. 21. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Na meg azt sem szabad elfelejteni, hogy az orosz köznép a dicső szocializmust építi, nem pedig mindenféle kapitalista úri bolondságokra kuporgat, mint pl. normális autó
2019. febr. 21. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Na igen, ha el kell vinni húsz zsák cementet a hátsó-kirgizsztáni földutakon, akkor jó a Zsiguli. Az egy nullával többe rúgó (tudod, ki veszi azt meg...) nyugati (tehát aszfaltra tervezett, alacsonyaljú) gépjármű az első nyomvályúban megfeneklik, aztán 'azd meg a félmilliós légzsákodat ott a semmi közepén.


Valamiért mi is gyártottuk újból a 200-as Classikokat, miközben három újabb agyament utaskínzó VÖV meg EU-szabványos busznemzedék is már a történelem szemétdombján volt.

2019. febr. 22. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!