Nagyon keveset érő autó eladás?
Sziasztok!
Most vettünk új autót, mert elkezdett megbizhatatlanul működni a 18 éves, réges-régi Opelünk és a szerelők is csak vakarták a fejüket és nem tudták megjavítani. (Néha ha olyanja van az autónak, akkor bemelegedve nem indul el).
A kereskedésben azt mondták, hogy ilyen keveset érő autót nem számítanak be az új árába, mert ők sem tudnak vele mit csinálni. Elmesélte a kereskedő, hogy ilyen 200-300 ezer forintot se érő autókat csak cigányok vennének, ők pedig természetesen nem iratnák a nevükre, aztán ha bármi bírságot kapnának, akkor az a mi nevünkre jönne. Ő azt javasolta, hogy hajtsuk második autóként, amíg megy.
Na, most ebből eléggé azt gondolom, hogy más kereskedő sem fog repdesni az örömtől, ha el akarnánk adni.
Ti mit kezdenétek egy ilyen bontó szökevénnyel? El lehet az ilyen kocsikat még valahogy adni?
ha bontóba való akkor bontóbe kell vinni
De ahogy írtad 2-300 ezret ér(ha igaz)
Ha annyit ér akkor el is lehet adni annyiért.
Meg kell hírdetni, nem minden embernek tellik új autóra, van aki megveszia 18 évest is ha normális állapotban van
meg kell hírdeti 1-2 internetes használtautós oldalon és várnia vevő jelölteket.
Ha olcsón hírdetitek előbb találtok vevőt.
Mindent el lehet adni, csak meg kell találni rá a keresletet!
Olyan szerelőt kell választani, aki nem a fejét vakarja, hanem megjavítja az autót.
Amikor megjavították, akkor pedig vidd egy olyan kereskedőhöz aki megveszi.
Ennyire egyszerű.
/ezzel a Gangesz-parti "viszonteladók" kizárva/ ;)
Kétlem, hogy valóban érné a 200-300ezret, a kereskedőknél az kb az alsó határ, amennyiért autókat árulnak, de ezt az Opelt eladhatatlannak minősítették.
'A szerelők is csak vakarták a fejüket és nem tudták megjavítani" - ez a lényeg.
Bontóba való, előtte le kell róla menteni ami menthető, eladható (gumi, felni, hí-fi).
Nem ér annyit az egész, hogy érdemes legyen kockáztatni az eladást.
Donor autónak, alkatrésznek jó lehet, de akkor is bonyodalmas lehet az eladóra, ha a tudta nélkül akarnak ügyeskedni a ronccsal.
Keresni kell egy bontót, aki ad érte kevés pénzt, elviszi, és hivatalos papírt ad róla, hogy véglegesen kivonták a forgalomból
#veterán vas#
Más a történet, ha megjavítják az autót, és az korának megfelelő állapotban van, de működik.
A kérdés, hogy mennyibe kerülne a javítás?
Valószínűleg akkor lenne az említett 200-300ezer az autó piaci értéke, ha nem lenne javítva... vagyis könnyen lehet gazdasági totálkáros.
Azért szomorú az egész, mert amúgy semmi baja nem volt, alig kellett rá a kötelező szervizen túl költeni... Több szerelőnél jártunk, már cseréltek ezt-azt rajta, de még mindig megbízhatatlan... mondjuk az utóbbi 2 hétben egyszer sem állt le, de akkor sem jó gyomorgörccsel beleülni a volán mögé.
Garázsban volt tartva, kb. hétvégi autó volt, nincs benne 200 ezer km se, rozsda meg rohadás sehol sincs rajta... kár.
Értelmezzük:
"csak vakarták a fejüket"
Szóval nem arról van szó, hogy a szerelők szerint nem érdemes megjavíttatni, hanem arról. hogy nem tudják megjavítani.
Na ezért írtam, az előző válaszomat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!