Autó átépítés? (kérdésed túl rövid, magyarázat túl hosszú)
Átépíthető, de rengeteg alkatrész kell hozzá hiánytalanul lehetetlen felsorolni mindent.
Egyenként drága beszerezni (mégegy autó ára), ha mindenképp ez a terv akkor vegyél egy törött balkormányost (természetesen nem nyílt légzsákost) és neki lehet állni szerelgetni. Ha magadnak csinálod, értesz is valamit a dolgokhoz, nem jön közbe semmi, akkor ha kiveszel egy hónap szabadságot akkor talán sikerül is átpakolni. Szerelőnek is 1-2 hét, csak sokat fog elkérni.
Már többször le lett írva itt hogy nem éri meg egyáltalán.
Nyilván azért adják olyan olcsón.
Persze, átépíthető, műszerfal, kábelköteg, tükrök, első lámpák, kormánymű biztosan kell, meg még ki tudja mi.
Már alkatrészben az autó áránál jársz és még sehol a vége.
Most 1 millió körül vannak, gondolom a kinézett kocsi valamivel kevesebb. Biztosan mondható, hogy átépítéssel többen lesz a kocsi, mintha egy balkormányosat vennél.
-Teljes szervó, kormánytrapéz és kormányzat balkormányos verzióban 4-500.0000 forint
-Teljes balkormányos műszerfal és műszerezés: 2-300.000 forint
-Első fényszórók (a jobbkormányos országokban a jobb lámpa veti a rövid fénysugarat), szélvédő lapátok (jobbkormányos ellenkező irányba töröl) és ajtópanelek (ablakemelő, visszapillantó állítás): 100.000 forint
+Munkadíj: 4-500.000 forint
Lehet, hogy kihagytam valami - általában az ECU is mérföldekben mér, de az egyszerűen átállítható metrikus mértékegységekre, néha a motortér elrendezés is más, nem ismerem a típust.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!