Kinek hány km után kellett kuplungot cserélnie?
Régi audinkban 350e km van és gyári a kuplung.
Újonnan vettünk Peugeot 206-ot, 240e km környékén kellett a kuplugot felújítani - viszont legalább 200.000 km városi futás volt, ami össze sem hasonlítható mondjuk egy sztrádázással a kuplung kopása szempontjából.
A mostani autóm autómata 170e km-rel, abban ugyan a hagyományos értelemben véve nincs kuplung de azzal sem volt még baj.
1.9 TDI + manuális 5-ös váltó óra szerint 328.000 km gyárival lett eladva
2.0 CRTDI + 6-os DSG, 194.000-nél adta meg magát a kettőstömegű, akkor kuplungot is cseréltem ha már szét volt szedve
60-70 % ba városi forgalomba volt használva, de a lendkeréknek elvileg nincs baja. Majd a jövőhéten cserélik elvileg.
Intenzívebb gyorsításkor megcsúszik mikor eléri a nyomaték maximumot, 2400 rpmig teljesen jól használható
230ekm Jetta '06-os, még eredeti.
196ekm Octavia '12-es, még eredeti.
60-70 % ba városi forgalomba volt használva, de a lendkeréknek elvileg nincs baja.
Második vagyok....
A kettős tömegűnek elvileg nekünk sincs baja...de nem kevés pénz a munkadíj mert munka az van vele, és ezért szokás akkor már együtt cserélni a kettőt és nem mondjuk most az egyik majd 1 év múlva a másik adja meg magát és akkor újra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!