1/6 anonim válasza:
Ha nem akarod, hogy minden váltásnál rántson egyet az autó, akkor igen.
3/6 anonim válasza:
hosszan kitartani nem kell a csúszást (ahogy induláskor), de kell kicsit csúsztatni. Szóval nem leugrasz, hanem a fogásponton egy pillanatra megállítod, amíg a fordulatszám beáll. Így nem fog rántani. És a féltengely és a kuplung meg a váltó is meg fogja hálálni :)
4/6 A kérdező kommentje:
Mindenki mást mond
2019. febr. 6. 21:58
5/6 anonim válasza:
Ha eltérő sebességgel forog a motor és a kerék, és te leugrasz a kuplungról, akkor egy nagyot fog rántani az autó, ami nem tesz jót sem az utasaidnak, sem a hajtáslánc elemeinek.
Ha csúsztatod kicsit, akkor kiegyenlítődik a motor és a kerekek sebessége, így nem lesz rántás.
6/6 anonim válasza:
A kuplung 2 más szögsebességgel forgó tengelyt kapcsol össze. Ha csúsztatod, akkor lassan változik azonos értékre a két sebesség, ha gyorsan, akkor az egyik megrántja a másikat. Szerinted melyik hangzik jobban?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!