Típusazonos Motorcsere? (kérdés lent)
Adott egy Toyota Corolla (AE92) '4A-FE' motorkóddal és '4A...xy' motorszámmal. Ezt kiszeretném cseréltetni egy 20 szelepes '4A-GE' motorra.
Ennek a Corollának a GTI változatát gyártották 16 szelepes '4A-GE' motorral is (20 szelepessel nem). Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek engednék-e a 20 szelepes változatot beépítettni vagy csak a 16 szelepest. Mind a két változatnak '4A-GE' a motorkódja.
Üi.: Magyarországon forgalomban van egy AE86-os corolla amiben egy 20 szelepes motor van (eredetileg csak 16-ossal volt kapható), nála a motorkód szimplán csak '4A', viszont a '4A' motortípuson belül van legalább 10db különböző motor.
Itt nem sokan vagyunk,akik tisztában vannak a paragrafusokkal.Az NKH-nál teljes körű felvilágosítást tudnak adni.
Én úgy tudom,hogy ha az adott típust gyártották azzal a motorral is,akkor ok.
De azért azt ajánlom,hogy járj utána,nehogy meglepetés legyen.
ELég lenne a hengerfejet cserélni,hogy 20 szelepes legyen.
Bár elég nagy visszalépés injektorosról karbisra visszaugrani + macera.
axialmeno Ez sajnos nem olyan egyszerű hogy a hengerfejet csak rápattintom :D
Amúgy milyen karburátorról beszélsz?
A 4A-GE típusú motor karburátoros.A 4A-FE injektoros.
Mellesleg a 16 szelepes 4A-GE blokkra rámegy a 20 szelepes hengerfej.Csak egy átlakító konzolra van szükség.
Itt a különbség.
Szerintem te kevered a fojtószelepet a karburátorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!