Típusazonos motorcsere mennyire bonyolult nagyobb motorra való csere esetén?
Több hónapos ügyintézés, új műszaki kell rá, valamint ha úgy itélik meg új felfüggesztés, uj gumi es fék alap, kuplung, főtengely. Ez mind mind pénz és nem is kapsz rá műszakit ha nem megfelelő.
Kuplung nem bírná a több lóerőt ez kapásból 120k lesz
Papírmunka is cirka 200(allapotfelmeres kilonbozo szakemberek)
Gumi felnivel 80
Fek tarcsaval cirka 30
Fotengelyre otletem nimcs
Aztan motor cirka 200
Szereles talan 300
Megoldhatod avval h muszaki elott ki utana be csak a feket csereld le nem akarunk hulye miatt meghalni.
De egyszer mobil-padra allitanak, bemernek es mehet vissza minden majd szigoritott muszaki
Azt hiszem erre utaltak, de itt a cikk:
Azt azért érdemes tudni, hogy a mai autókon a motor-váltó olyan szinten össze van "nőve", hogy a kuplung, váltó, motor kapcsolatot eleve kompletten cserélik ilyenkor
Jobban jársz, ha 1 millióért veszel egy 120 lóerős Grande Punto-t...
Még inkább ha 800.000-ért egy 2.0 Golf IV-t. Olcsóbban kijössz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!