Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Csak szerintem van vege az...

Csak szerintem van vege az ingazo auto vasarlasnak, amivel jol jarunk?

Figyelt kérdés

Elerkeztunk oda, hogy ha munkaba jarashoz (napi 45km) nem lehet olyan autot venni amit fenn lehet tartani normalis fizetesbol.

Ha nem a legkisebb autot veszed meg, amibe pakolni is lehet, meg biztonsagosabb is, akkor nem tudsz venni csak dizelt, ami komplett penztemeto a common rail es kettostomegu miatt, ha benzint veszel, elviszi a fizeted az uzemanyag.

Buszjarat nincsen, nem tudom mit lehetne tenni.


2019. febr. 6. 09:21
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
52%

"nem tudsz venni csak dizelt, ami komplett penztemeto a common rail es kettostomegu miatt "


gratulálunk. ön hozzájárult a merkel féle dízelellenes propagandához. Akkor miért nem veszel benzint? Ja!

ha benzint veszel, elviszi a fizeted az uzemanyag.

Látod?


Menj bicklivel.Légy liberális aktivista!


Egyébként pedig, a Hyundai dízelei igen jók, 1.4 , 1.6 ...

Keveset esznek...

Gyárilag 6 év gari jön rájuk.

6 év alatt, napi 50 km-el belenyosz évente minimum 12-15000t. Ez hat év alatt 80-100 000. Általában 200 000ig jól kéne menjenek.

2019. febr. 6. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
még annyi, hogy jól nem járunk egyik kocsival sem. Pénzt termelni sosem fog
2019. febr. 6. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Szerintem az átlag ember számára az autó soha nem a "jól járásról" szólt.
2019. febr. 6. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Bizony az autó az drága hobbi.
2019. febr. 6. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Az egész ingázás egy elátkozott dolog. Onnantól kezdve, hogy ingázol, nincs jó megoldás. Nem szabad odaköltözni.


Jó tömegközlekedést szervezni egy ilyen területen esélytelen. Ha minden utcához elfogadható távolságon belül elfogadható gyakorisággal akarsz buszjáratot találni, ahhoz végtelen számú busz kell, amik a nap nagy részében 3 utassal fognak járni. Kész csőd.


Marad az autó. Persze pont a napi ingázás az, ami a leginkább árt az autónak, tegyük csak tönkre 10 év alatt a szuper kifinomult, milliós értékű turbódízel motorokat. Az egész ingázás egy nagy roncsgyár.

Aztán ott a parkolás. Ha tudsz a munkahelyeden parkolni, akkor valószínűleg be is mész odáig, cserébe végigállsz másfél óra dugót. (Addig, amíg a városiak meg nem unják, és el nem kezdenek behajtási díjat szedni.)

Ha nem tudsz a munkahelyeden parkolni, akkor otthagyod a város szélén valahol, ahol még ingyenes. Lehet mondani, hogy építsenek több P+R-t, de napi 300 ezer !!! autós ingázónak a Holdon sem lenne elég parkolóhely. Maradnak a külső kerületek, lakótelepek utcái. Persze ekkor a hoppon maradt helyi lakosok rögtön hívják a polgit, hogy legyen náluk is fizetős a parkolás, úgyhogy lassan már csak a Hortobágyon tudsz ingyen parkolni.

Közösségi szempontból a legjobb az, ha csak az első vasútállomásig mész vele, és ott rakod le az autót. Ez tipikusan a napi pár km-es, hideg használat, ami szétgyilkolja a motort. Persze egy 10 ezres település sem fog tudni P+R parkolót építeni mindenkinek az állomás mellett, úgyhogy maradnak a vasúthoz közeli utcák, a lakók ellenállása, és előbb-utóbb a fizető parkolás...

Aki végigmegy a munkahelyéig autóval, az valószínűleg dízelt fog venni a fogyasztás miatt. (Mert ugye autópályán ingázik napi 60 km-t, ahhoz dízel kell... aztán 15 km/h-s átlaggal araszol be a dugóban.) 5-10 év után beszámíttatja egy újba egy kereskedőnél, és két nap múlva megkímélt, garázsban tartott 80 000 km-es állapotban fenn lesz a hasznaltauto.hu-n. Költsön rá az a balek, aki megveszi.

Aki csak az állomásig, boltig használja, az egy bontószökevény öreg benzinest fog venni, mindegy, csak menjen. De legtöbb esetben mindkettőt vesznek, mert egy családnak az agglóban két autó kell. Turbódízel nagyautó és füstölő öreg benzines - környezetszennyezés szempontjából rosszabb nem is lehetne.


Kész. Ingázás = napi 2-3 óra kidobott idő, leamortizált autók, állandó dugó, mindent elborító parkolás, környezetszennyezés, és mindez mennyi pénz, pénz, pénz... Megér ez annyit, hogy adott összegből egy szobával nagyobb lakásod lehet egy zsebkendőnyi kerttel?

2019. febr. 6. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Tudom milyenn koltseggel jar egy dizel auto, nem kell merkelezni.

Jelenlegire is 500 ezret koltottem eddig 2 ev alatt. Atlag ember nem tud csak 1 millioert autot venni. Turbo es fecskendo felujitas, egyutt csak 300k, kettostomegu csorogni kezdett, ugyhogy megint 200k


Nem lehet mar csak ilyet kapni aminek meg 300k alatt van a futasteljesitmenye

2019. febr. 6. 09:54
 7/11 A kérdező kommentje:
Es meg reszecskeszuro nincs is az automban
2019. febr. 6. 09:55
 8/11 anonim ***** válasza:

" nem lehet olyan autot venni amit fenn lehet tartani normalis fizetesbol. "

mégis több millió magyarnak sikerül ...


Amúgy figyelj. Létezik olyan is, hogy albérlet. Ha vidékről kell feljárnotok városba

Tessék osztani szorozni, melyik jönne ki jobban

Egy kocsi nem csak a törlesztőrészlet + üzemanyagból áll.

Ott van a köt bizt. új autó esetén még a CASCO is talán.

Ha fiatal vagy a köt. bizt se egy garasba kerül.

Akkor ott vannak a jobb esetben évi olaj + mindenféle szűrő cserék.

Fékbetétek, minden egy rahedlival


Nekünk egy Passatunk van, 2015-ös, 2,0 TDi , és úgy számoltuk, hogy üzemanyagon kívül havi 20000 fölött költünk rá.Átlagban.

Ha te 50km-t mész naponta az egy jó dízellel is 2.5 liter, de inkább 3 ha városban is lennél.

Tehát naponta 700-800 ft.

2019. febr. 6. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Nem tudom en amikor nem volt penzem vettem egy swiftet, 300 ezerbe kerult cdak a kötelezők mentek ra...
2019. febr. 6. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Honnan ez a hülyeség megint, hogy a dízel pénztemető?

Nem hulladékot kell venni és megéri. Az, hogy te befürödtél vele, az nem azt jelenti, hogy az összes rossz.

2019. febr. 6. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!