Hű, hogy mennyi sületlenséget írtak itt össze, pl kettős tömegű lendkerék nincs benne mert automata váltós :)
Az XF egy nagyon jó autó, nekem a 3.0V6d van. Egyetlen dolog, amire vigyáznod kell, a 2.7d és a 3.0d blokkok főtengelyének élettartama 200.00km körül van, néha kicsit több, de praktikus egy keveset futottat keresni.
Lehet hogy ez rosszul hangzik, viszont ezen kívül gyakorlatilag semmilyen típushibája nincs, ellentétben néhány vetélytársával és egy elég mutatós, nagyon jó úttartású autó.
A futóműve kitűnő, kettős keresz lengőkaros, még az Aston Marin tervezte a Ford érán belül, él alattad az autó, jó értelemben. Fékekből a 355mm-es az igazi, van belőle 326mm-es is, a linked nem működik, így nem látom azon melyik van. Váltója ZF 6, később 8 sebességes, mind a kettő gyors és nagyon finom szerkezet, ha karbantartják jó sokat elmegy.
Ajánlom figyelmedbe a totalcar-on a videót, amikor a kövekező generációs XF-et tesztelték a BMW 5, Volvo S80 mellett 1-2 éve (a futómű ugyan az a régi XF-ben is) és nagyon dícsérték a vezethetőségét.
Ellenőrízd, hogy tolatókamera van e benne, az a leghasznosabb tartozék az ilyen Coupe vonalas autóknál.
Még amit elfelejtettem; a Luxury az alapfelszereltség, a következőket használják a Jaguarnál;
Luxury
R-Dynamic (ilyen XF nincs régiben)
Premium Luxury
Portfolio
de alapvetően jól felszerelt a Luxury is pl navigáció, bluetooth benne, egyes piacokra gyártottak lecsupaszított tolatókamera nélküli és ülésfűtés nélkülieket bőrrel, ilyen itthoniban nincs (mindkettőt ellenőrízd).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!