Mi értelme a 25kw ra folytott sportmotoroknak?
Tehát az az értelme, hogy A2-es jogsival vezethető. Viszont egy pl. 600-as gsxr le van folytva 25 kw ra ami kb 35 lóerő, akkor az rohadt gagyi lehet 35 lóval, mert kb 200 kg, és az áttétele viszont a kb 120 lóerejéhez van kitalálva, maximum lánckerekekkel lehet kicsit módosítani az áttételt. Másrészt meg egy A2-es jogsival rendelkezőnek még könnyebb, ügyesebb motorral kellene sokat gyakorolnia, nem ráülnk egy ilyenre ami ormótlan és nehéz a 35 lóerejével...
Másik lehetőség hogy csak papíron 25 kw. Valóságban meg nincs lefolytva, ez ugye nagy reckír, ha van valami baleset és megvozsgálják akkor kibukik, valamint elég veszélyes, nem véletlen van kitalálva a korhatár, teljesítményhatár kategóriák.
Másik lehetőség hogy valaki megveszi, lefolytatja ami egy rakás pénz. Mert hogy jó lesz az neki, mert majd megcsinálja a korlátlant azt nem kell másik motort vennie. Hát az azt jelenti hogy 18 évesen leteszi az A2-est,. 20 évesen meglehet a korlátlanja. 2 év alatt, megunhatja annyira az ember hogy inkább vesz olyant amit nem kell folytogatni rakás pénzért aztán meg viszacsinálni, azt van egy másik típusú motorja inkább a korlátlanhoz.
egy 600as sport nem több 180kilónál.
35lóerő elég ahoz hogy valaki megtanulja használni,kezelni kanyarokban a súlyát stb.
és kanyarokhoz nem kell lóerő,kigyorsításhoz kell de nem is baj ha a kezdő motoros nem 120lóra markol rá véletlenül kanyarban.
az áttételezéssel lehet lehet tuningolni hogy 35lóval is sokkal jobban menjen.
az utolsó fejezetedre pedig annyit hogy 600as motort max egyenesben tudsz megunni,kanyarban egy 600assal gyorsabb lehetsz mint egy 1000-ressel.
Egy 35kw-os motor is vezethető A2-vel.
Ha meg csak papíron 25 (vagy inkább 35)kw, akkor sincs szerintem nagy probléma, mert nem fogják csak úgy vizsgálgatni, hisz ha csak kisebb baleset van akkor nem nagyon van rá szükség, ha meg v.mi nagyobb balesetet szenvedsz vele és rommá törik a motor, akkor se nagyon fogják vizsgálgatni szerintem.
Nem, senki nem mondta hogy egyből 600-as sportmotor. Lehet venni olyanokat amik gyárilag beleférnek a 48 lóerős 35 kw határba. És azokkal bőven meglehet tanulni motorozni. Aztán ha már valaki kevésnek érzi, akkor vehet 600-ast. De ennem a lefolytott verzikóknak nem látom értelmét.
Egy 48 lóerős, rövid váltós "kis végsebességű" motort jobban megéri megvenni, könnyebb is. Jobban meglehet vele tanulni menni mint egy lefolytott gsxr el.
Értem. Ezt nem tudtam.
Viszont mégis sok motort hirdetnek ami 100 ló körül van, 25 és 35 kw os papírokkal. Pl láttam most egy suzuki gsr 600-ast. Nem gsxr hanem csak gsr. Azt írta a tulaja hogy suzuki szalon által kiállított hivatalos 25 kw ra folytott papírjai vannak. Hogyan lehetségesek ezek a papírok akkor? Akik ilyen motort vezetnek azok akkor nem csak kategória hamisítást követnek el, hanem biztosítási és adózási csalás, valamint ha nincs A korlátlan jogsija akkor még jogosítványa sincs rá valójában.
Hogyan tud kibukni a dolog?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!