Külföldről származó használtautók, tényleg rizikósabbak, mint a magyarok?
Az, hogy mennyire szervizelik ország és gazdafuggo. A német precíz lesz, (de a német sem fog többet tenni mint amit előír a gyár!), De a német török vendégmunkások már nem. Az olasz sem, stb... Szóval az állapot lutri. Aki itthon új autót vesz annak itthon is van pénz szervizek, 15 éves kocsinak meg kint sincsen mert akkor nem 15 éves vassal járna...
A kinti kocsikkal a legnagyobb baj, hogy semmit nem tudsz az előélet tekintetében. Itthon 2012tol vannak adatok.
#4,
az az életszerű, hogy ha 30.000 a csereperiódus, akkor lecserélik 30.000-nél. Nem pedig 45.000-nél, mert annyit még kibír.
Természetesen ez csak a németre igaz, ahogy írják, törökre már nem.
Egyébként a kinti adatok is lekérdezhetők...
Én nemrég vettem kocsit. Megnéztem jó néhányat (10 év körülit).
A Honda Jazz pl annyira fos állapotú volt, retkes kopott, még a gumijai sem egyformák voltak... És nevetségesen drágán. Ja, persze 80ezer km-rel.
Vettem egy olyat végül, amit az eladó hozott be Ausztriából 3 éve (magánszemély). Ebben 172ezer km volt akkor.
Eddig tökéletesen működik, szerelőm szerint foglalkoztak vele, mert le van kezelve az alja pluszban. És nagyon jó állapotú, látszik, hogy vigyáztak rá. (Ja, és nem Honda)
Szóval lehet benne valami, hogy az osztrák, meg német nem olyan cgány a kocsikkal, mint a magyar. Csak a kereskedők akarnak nagyot húzni a hülye magyaron.
Volt régen egy Marutim, abban pl nem cseréltek kb 3x olajat, hanem mindig csak adalékot kapott. Megvettem, lecseréltem az olajat, és puff, motorgenerál...
SZóval mint minden használtautót meg kell nézni. No meg hogy kitől veszed. Országtól függetlenül.
utolsó:
Ausztriában sóznak, mint a barom, kb. alap, hogy extra alvázvédelemmel áltják el a kocsikat, különben szétrohadnának.
Az egyik legnagyobb autóipari multi globális dolgozójaként megnyugatatlak, hogy semmivel sem gondosabb gazdák a nyugatiak, mint a magyarok. Főleg, mert nyugaton simán lízingelik a kocsikat, nem az övé, xarik rá, 3-5 évente cseréli - annyit meg kb. minden új kocsi kibír még a legnomádabb körülmények között is.
"Ausztriában sóznak, mint a barom, kb. alap, hogy extra alvázvédelemmel áltják el a kocsikat, "
Hidd el, a magyart akkor sem érdekelné, ha nálunk is ennyire sóznának.
Ha kilukad, majd kinyomja pur habbal, vagy kipótolja fával. És elviszi vizsgázni okosba...
Sajnos láttam már ilyet, tényleg ilyen cgány nép a magyar...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!