1,9 PDTDI Volkswagen kb. -5 fok alatt másodjára indul?
Ezek az emelt hőfokú vagy milyen gyors izzítású gyertyák vannak benne vagy valami régebbi még?
Első körben üzemanyagszűrő csere. Bár az nem nagyon fogja megoldani. Aztán izzítógyertyák. Legalább 2 szerintem rossz.
A kilóméterben honnan vagy ennyire biztos? Csak kiváncsiság. Mert 1.9 PDTDI 135 ezer km-el már abszolút kuriózum mára. :D
Egyébként nincs is köze a km-nek a nehezebben induláshoz, ha csak nem kopott a motor. De gondolom nem az. Ezesetben majdnem biztos, hogy izzítógyertya a baja. Egyébként igen, ajánlott 2-szer izzítani a dízeleknél télen, lehet az segít. Meg a VW TDI-k sosem szerették a nagy hideget, az az igazság, bár az enyém (Audi) 400 ezer km-el -22ben is egyből indult, többszöri izzítással.
Köszönöm szépen a válaszokat.
Szervizkönyves belföldi forgalomba helyezésű a kocsi, az ingyenes lekérdezés alapján is ennyit futott a kocsi
Mikor ráadod a gyujtást még legalább 15-20 másodpercig hagyd úgy és csak utána indíts.
Ha így sem akar akkor ellenőrízd le az izzító gyertyákat hogy múködnek-e.
Ha látszanak a gyertyák akkor könnyú le ellenőrizni.
Próba lámpával, az egyik végét a negativra teszed majd a másik végét a gyertya kiálló menetes részéhez érinted, amikor ráadod a gyujtást. Ekkor a próba lámpának világítani kell. Ha nem világít akkor az az izzító gyertya rossz.
Kb. 15 másodpercig várva a gyújtás ráadás után elsőre beindult reggel pedig -5 fok körül volt.
Köszönöm! Ettől függetlenül az izzítógyertyák lehet hogy megérettek a cserére
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!