Babetta 207 dekompresszor nem működik. Mi lehet a baja?
Szia!
Amikor a gázkar mellett meghúzod a dekompresszor kart, akkor ami a képen van zölden bejarikázva az ottani rugót benyomja a bowden és a hengerfej égési terén belül egy kicsi rés keletkezik, így ott ki tud "szökni" a kompresszió
Ez persze csakis 206, 207-es típusoknál fordul elő, mert a 210esek hengerfejeknél a dekompresszor szelep helyett egy testelő vezeték van a kormányra vezetve egy nyomógombbal.
Szia!
Nagyon szépen köszönöm a válaszod!
Ezt tudtam,viszont amit nem ,hogy onnan hol tünik el a kompresszió, mert azon a szelepen nem jön ki.
Hiszen ott van fent is egy pici gumi gyűrű tömítés,ami pont nem engedi ki a kompressziót. Pedig a szelep az nyit,de mégsem áll le a motor. Nem is hallom hogy sziszegne.
Pedig azon a kis szelepen kellene kiszöknie. Néha még egy kis üzemanyagot is kiköp vele, jellegzetes sziszegő hangot ad ki.
Itt egy videó róla a végén, bár nem nagyon hallani.
Az én babettámon nem volt dekompresszorkar így én úgy állítottam le, hogy csavarhúzóval megnyomtam a mechanikáját, úgy is működnie kell.
Persze a gyertyapipát is húztam le, de néha megrázott a pipa vele ami nem túl kellemes élmény :D
A dekompresszor jól jön hidegindításkor is, tekerni a motoron amíg nyitva van, és így könnyebben megkapja a kenest mint zárva.
Valószínűnek tartom, hogy a rugó nem feszítheti be eléggé a szelepet.
Köszi a választ és a segítséget!
Akkor még próbálkozok,ezzel-azzal,hátha sikerrel járok.
Szép napot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!