Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tényleg annyira szar a 2.5 v6...

Tényleg annyira szar a 2.5 v6 tdi?

Figyelt kérdés
RENGETEG ember mondta, hogy ne vegyem meg, mert csak a baj lesz vele. Kérdezem én, hogy ez akkor is így van, ha az autó karban van tartva, rendszeresen van minőségi olajcsere, és nincs hajtva? Adott egy 1999-es 2.5 v6 tdi Audi a4, gyönyörű szép állapotban, szerkezetileg is és motorikusan is jó (jelenleg). Érdekelne olyan emberek véleménye, akiknek VAN/VOLT már ilyen. Az nem érdekel, hogy a szomszéd vett egyet ami már alapból egy szar volt, és még szarabb lett. Köszönöm.

2019. jan. 17. 09:30
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
Olvass utána, meg fogod találni a tipikus problémákat, de ha az ittenieknek nem hiszel, irány a S&C facebook csoport pl. 1.9-hez képest nagyon bajos
2019. jan. 17. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 D. Brasco ***** válasza:

A közlekedés kategóriában a kérdések kb 60%-a szól a 2.5 V6 tdi-ről!Mi az az infó amit ott nem találtál meg?

De hogy keresnek se kelljen,van rajta egy trágyafészek adagoló,a vezérmű tengelyek fénysebességgel kopnak,es egyaltalan nem egy takarékos motor hiaba dizel,csak hogy a legfontosabbakat említsem!

2019. jan. 17. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:

A4 2.5 tdi-re is igaz:

[link]

2019. jan. 17. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:

A B-vel kezdődő motorkódú 2.5 TDI motorok már kevésbé problémásak, te az első generációst akarod megvenni, aminek mindig lesz valami hibája.

Bosch VP44-es adagolónak nézz utána ez lesz rajta

Vezérműtengely gyorsan kopik, gyakori olajcsere elodázza csak a bajt, a gyári előírás meg előre hozza.

A hidrotőke-szelephimaba egységgel is gyakori a hiba, és az alul méretezett olajpumpa okozza a hibát.

Ezt az összeállítást már csak az automata váltóval tudod fokozni.

2019. jan. 17. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:

Igen, tényleg rossz, bár sok elfutott már 500-600 ezer km-t, de jellemző, hogy költeni kell rá.

Egyébként a 2.5 TDI-k között is van különbség, a 163 lovasok pl már problémamentesek. De ez csak 2003 végétől létezik, a 99-es 2.5 TDI tuti nem az. A 150 és 155 lovasok a legproblémásabbak. Egyébként lehet szerencséd van, és ebben az A4-ben már cserélték a vezérműtengelyt, meg hasonló dolgokat, és lehet elfutna 200 ezer km-t gond nélkül. De lehet hogy nem.

2019. jan. 17. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Tényleg ne vedd meg, pénztemető.
2019. jan. 17. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:

Sokkal nyugodtabb életed lenne egy 1.9 TDI vel.

110 le-en geos turbó van, chipel 140/300 ra húzható. Neo 40000 -ért megcsinálja. És még a kormot se okádja majd.

(2.5 V6 150/315)

2019. jan. 17. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 walk w1th mee ***** válasza:
még a 163 lovast se és a 180ast se. a2 d2-t akartam én is. de,én már1x felöltöztem egy kotlár 320dével,és újból nem akarom hogy a szerelők legyenek a leggyakrabban látogatott spanjaim.inkább lemondtam róla.végy egy 1.8t-t vagy ilyesmit ha többre nincs vagy légy türelmesebb és gyüjts !!! jelenleg énis azon vagyok.
2019. jan. 17. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:

A legrosszabb, amit vehetsz: A6 2.5 V6 allroad, automata váltóval.


A te kiszemelted ehhez képes nem is rossz!

2019. jan. 17. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:
Na az a helyzet az autót elhoztam, szervízkönyves, patika szép motorhang és semmi jellegzetes dolog.
2019. jan. 18. 01:36
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!