Tényleg annyira szar a 2.5 v6 tdi?
A közlekedés kategóriában a kérdések kb 60%-a szól a 2.5 V6 tdi-ről!Mi az az infó amit ott nem találtál meg?
De hogy keresnek se kelljen,van rajta egy trágyafészek adagoló,a vezérmű tengelyek fénysebességgel kopnak,es egyaltalan nem egy takarékos motor hiaba dizel,csak hogy a legfontosabbakat említsem!
A B-vel kezdődő motorkódú 2.5 TDI motorok már kevésbé problémásak, te az első generációst akarod megvenni, aminek mindig lesz valami hibája.
Bosch VP44-es adagolónak nézz utána ez lesz rajta
Vezérműtengely gyorsan kopik, gyakori olajcsere elodázza csak a bajt, a gyári előírás meg előre hozza.
A hidrotőke-szelephimaba egységgel is gyakori a hiba, és az alul méretezett olajpumpa okozza a hibát.
Ezt az összeállítást már csak az automata váltóval tudod fokozni.
Igen, tényleg rossz, bár sok elfutott már 500-600 ezer km-t, de jellemző, hogy költeni kell rá.
Egyébként a 2.5 TDI-k között is van különbség, a 163 lovasok pl már problémamentesek. De ez csak 2003 végétől létezik, a 99-es 2.5 TDI tuti nem az. A 150 és 155 lovasok a legproblémásabbak. Egyébként lehet szerencséd van, és ebben az A4-ben már cserélték a vezérműtengelyt, meg hasonló dolgokat, és lehet elfutna 200 ezer km-t gond nélkül. De lehet hogy nem.
Sokkal nyugodtabb életed lenne egy 1.9 TDI vel.
110 le-en geos turbó van, chipel 140/300 ra húzható. Neo 40000 -ért megcsinálja. És még a kormot se okádja majd.
(2.5 V6 150/315)
A legrosszabb, amit vehetsz: A6 2.5 V6 allroad, automata váltóval.
A te kiszemelted ehhez képes nem is rossz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!