Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Full extrás középkategóriás,...

Full extrás középkategóriás, vagy egy alapfelszereltségű prémium autó a jobb?

Figyelt kérdés

Adott pl egy Audi A6. 14 millió az alapár, ebben is vannak azért dolgok, de nem túl sok minden.

Ezzel szemben pl házon belül egy Volkswagen Passat VIII szinte minden extrával is kijön ennyiért. Ebben benne van a bőr ülések, tempomat, parkoló asszisztens, oldallégzsák, fűthető ülések stb.

Miért van az, hogy egy alap prémium drágább, ami nincs is így felszerelve és ennek ellenére miért éri meg annak, aki mégis megveszi alap felszereltséggel egy olcsóbb középkategória helyett.



2019. jan. 14. 21:17
1 2 3 4
 11/32 anonim ***** válasza:

na látod pont ez a baj, hogy annyira kicsi a különbség, hogyha nem rögtön egymás után próbálod, akkor fel sem tűnik.

Az árkülönbségből meg lehet venni egy jól felszerelt alsó-közép második autót (szintén újat), vagy elmenni 3 hónap utazásra.

Nem azt mondom, hogy az Audi nem jobb, jó kis kényelmes kocsik azok, csak eszméletlenül túl vannak árazva.

2019. jan. 15. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 anonim ***** válasza:
Na annak aztan sok értelme van ha azonos évjaratut probal ki tekintve hogy akkor még van különbség, de itt épp az a lényeg, hogy az ipar pár éven belül azt a szintet leviszi a középkategoriába és még lejjebb idövel
2019. jan. 15. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/32 anonim ***** válasza:
38%

"Passat, Mazda 6, SuperB, Accord. Ebben az árban mindből kapni pár évvel fiatalabbat és hozza azt."


Passat, SuberB nem ez a méretkategória. Az 500 000-ret futott és ex-taxikat leszámítva Superbből sem veszel fiatalabbat, mint E46ból ( forrás: használtautó.hu). Accordból is csak kettő eladó van ami 2005 utáni lenne. A tekert órád dízel Passatokat nem néztem meg, lusta vagyok az egész hahut végignyálazni :)


De nekem úgy tűnik ezekből sem kapsz ennyiért jobbat.


"#3 hát kb bármelyik. Úgy írod, mintha egy 20 éves e46 még mindig akkora szám lenne és vmi spéci titkos dolgot tudna. "


Én nem írtam, hogy spéci titkos dolgot tud, de egy prémium autó majdnem mindig jobban felszerelt, jobb anyagokból készül, drágább megoldásokat jelent, mint egy nem prémium autó. Előttem írták, hogy ennyiért van jobb ami újabb,én csak kíváncsi lennék, hogy ebben az árban melyek lennének ezek.

Nem írtam, hogy nagy szám én kérdeztem - válasz meg nem jött (a #7-et leszámítva) :)


"Valaki szereti a kényelmes, modern autókat.

Másnak meg a levedlett, kohószökevény "prémiumra" áll fel, és ezeröté' tankolja."


Nyilván ha lenne az átlagembernek annyi forrása, akkor az autóparkunk átlagéletkora nem 14+ év lenne, hanem 4 év. Lehet másnak sem a kohószökevényre áll fel, de csak ez elérhető árban számára. Egyelőre még nem Svájcban élünk :)

2019. jan. 15. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/32 anonim ***** válasza:
Akkor mi mással lenne egy aktegória, az E46 hvatolosan is a középkategóriába van pozicionálva, felső közép az aktuális 5-ös, a felső pedig a 7-es.
2019. jan. 15. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/32 anonim ***** válasza:

"Akkor mi mással lenne egy aktegória"


Az 1gen Superb ( és Passat ) tengelytávja 8 centivel több, mint az E46-é, majdnem ugyanannyi mint az E39-é. A SuperB 4,80m hosszú az E46 csak 4,49m. A kombi E39 volt 4,80m hosszú ( a szedán csak 4,77m ). Még az Octavia is hosszabb 4 centivel, mint az E46 :)

2019. jan. 16. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 anonim ***** válasza:
47%
tehát még nagyobb autót is kapsz ugyanannyiért, mint a bmw. akkor miért is jobb egymillióért e46-ot venni, mint superbet?
2019. jan. 16. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/32 anonim ***** válasza:
Mintha itt a hossz lenne a legfontosabb mérőszám. Ezen az alapon a német trio sem egy kategória.
2019. jan. 16. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/32 anonim ***** válasza:

"tehát még nagyobb autót is kapsz ugyanannyiért, mint a bmw. akkor miért is jobb egymillióért e46-ot venni, mint superbet?"


Ott van a korábbi válaszban, hogy a használtautón ennyiért nincs vállalható SuperB, nem véletlenül. Ha akarod megnézheted te is :)


"Mintha itt a hossz lenne a legfontosabb mérőszám. Ezen az alapon a német trio sem egy kategória."


Ilyen alapon összehasonlíthatunk egy Yarist az A8-cal is nem?

A hosszon túl a tengelytáv egy fontos mérőszáma az autóknak, minél nagyobb annál tágasabb a beltér. Főleg, ha az első-hátsó túlnyúlás is nagyobb. Míg a SuperBnél a tűzfal függőleges és inkább kifelé domborodik, addig a BMWknél általában a tűzfal be van tolva az utastérbe hogy minél hátrébb legyen a motor és jobb helyen a súlypont. Az első jóval tágasabb belteret jelent.


Superb:

[link]


E39:

[link]


A számok magukért beszélnek, a SuperB sosem volt egy kategória az E46-tal.

2019. jan. 17. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 anonim ***** válasza:

"használtautón ennyiért nincs vállalható SuperB, nem véletlenül."


Már hogyne volna. Meg se nézted. Passatból is van egy csomó. Azt is nézd meg.

2019. jan. 17. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/32 anonim ***** válasza:
Vagy azt ne mondd már hogy ennyi pénzért az e46 sokkal vállalhatóbb. Bár ha te a vállalható alatt a 100 ezerre visszatekert, német orvostól behozottra gondolsz, akkor lehet.
2019. jan. 17. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!