Milyen autót vegyek félmillióig?
Ridegtartáson lenne, garázsban sosem állna, és nem mennék vele sokat évente, de amikor megyek, akkor nem kímélném.
Suzuki Swift lenne a teljesen ésszerű választás, de arra vagyok kíváncsi, hogy ezen kívül mi van még?
Szempontok:
-benzines
-fogyasztás 6-8 liter között alakuljon
-olcsón fenntartható
-3-4 évet bírjon ki megfelelő szervizzel
-ne rohadjon teljesen porrá, amíg használom, utána azt se bánom, ha bontóban végzi
Jöhet bármilyen megbízható autó, felőlem francia, olasz, német, japán, koreai, amerikai, minden, csak a szempontjai teljesüljenek és ennyi.
Peugeot 206 1.4/1.6.
Az 1.4 viszonylag pörgős motor, tehát jól megy és 5.5-7.5 között eszik.
Nem rohad, viszonylag igénytelen. volt munkatársam 10 év alatt 50000 km körül tett bele, átlag futása a kocsinak 6-700 méter volt! Ez idő alatt egyszer kellett benne trafósort cserélni gyertyákkal. Hozzátenném ez is kiküszöbölhető lett volna, ha gyújtógyertyákat kicserélteti 4-5 évente. Mert mint minden francia kifejezetten kényes erre, csak a gyárival megegyező ellenállásút szabad beletenni is nem lesz baj. 4év/60000 km-nél kéne cserélni. Ez ezen kívül a kormánykapcsoló romlott el. Minden egyéb dolog a csak a szokásos kötelező, kopó dolgok. (még meg van neki, és maradni is fog. Pedig van pénze újra is) Egy haveromat is rábeszéltem erre 2 éve, és ő is nagyon elégedett az autóval.
További előnye, suzukihoz képest sokkal komfortosabb és biztonságosabb is 4 csillagos törésteszt.
Nincs benne olyan érzésed mintha szét akarna esni, masszív szerkezet. Van belőle 3, 5 ajtós és kombi.
Alkatrészek olcsók, de valamivel drágábbak mint a swifthez.
A 400.000 alatti példányokat nyugodtan felejtsd el, egyenlő a lutrival.
400 fölött bármilyen népautó ,megfelelhet, ha csakugyan 3-4 évre tervezel. Teljesen állapottól függ szerintem. Az Ignist és a II Swiftet mondjuk elfelejteném ebben az árkategóriában.
Köszi a válaszokat. Swiftből egy 2003-as első generáció utolsó példányainak egyikére gondoltam. Ezek félmillióért tényleg típuson belül a kínálat teteje.
Peugeot 206-ot mások is ajánlották már, nekem tetszik egyébként, és tényleg komfortosabb, formásabb, mint a Suzuki, plusz valamiért nem is rozsdálnak annyira, viszont a francia nyűgöket nem ismerem. Tény, hogy olcsó az alkatrész hozzá, csak mégis mennyire vosszantóak a hibák, és mennyire gyakoriak. Többen panaszkodnak az irányjelző kapcsoló hibájára, ezt haverom Peugeotja is csinàlta, igaz az 307 asszem, hogy az irányjelző nem kapcsol vissza magától, ha meg kézzel pöccint rajta, akkor átugrik a másik oldalra, és onnan kell visszapöccinteni középre. Ez elég bosszantó, ha forgalomban autózok vele. Plusz ilyen apró, vezetést befolyásoló hibákról szoktam olvasni róluk. Emiatt kicsit tartok tőle.
Ha van garázsod japán autó..
Ha szereted az autókat akkor valami kevesbe szokványosat. "Olyat amit jó es elvezet vezetni.
Ha ez ne èrdekel apszolult akkor meg mindegy ,jó a szuzuki is!
..
Bár èn Hondát Nissant Vagy Mitsubisit vennèk valami olyat ami nincs tele Ic vel meg chippel.
Nem egy drága dolog a kormányoszlop kapcsoló
cikkszám függvényében 10-22000 között vannak
A komplett kapcsoló: jobb-bal bajusz kapcsoló + légzsák átvezető az már húzós kb 70-100000, de egybe azért szerintem ritkán kell cserélni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!