Autópályára, nagyobb utazásokra és városi közlekedésre is egyaránt jó választás lenne Suzuki Swift?
Van egy jó tippem:
1g Focus 1.6 benzin.
Én is anno Suzukit akartam kis pénzből olcsón, aztán egyszer utaztam vele utasként anyósülésen 180km-t egyhuzamban, és én sose voltam hátproblémás, de akkorát roppant a derekam amikor kiszálltam azthittem kettétörök, meg fájt is a derekam egy ideig. Így lemondtam róla és inkább kibővítettem a keretet. Most levezetek 800km-t 1 megállással és semmi. Hosszútávra kényelmetlen, autópályára meg szintén kicsi minden szempontból szerintem. Városba első osztályú viszont!
Hogy mit vennék? megdupláznám a 600-at.
Mindenkinek köszönöm a válaszát, mint a like :D
#4 Milyen 600ra gondoltál? Nem értem
Arra hogy pár tí kilométert ingázz, arra tökéletes.
Hosszú távon kényelmetlen és sokat eszik, persze ha évente egyszer mész vele messzire, akkor ezt ki lehet bírni. Ha viszont pl. hetente jársz Németországba oda-vissza, akkor ez nem a te autód.
Egyszer lementünk Miskolcról Zalaegerszegre egy öregedő swifttel.
Nem szakadtam meg a röhögéstől...... :(
Ne az ülés alapján válassz kocsit, ha fájós a derekad!
Nekem is fájós, hiába van gyári gerinctámasz a kocsimban, az sem elég, ezért kiegészítő autós gerinctámasz párnát használok nagy elégedettséggel.
Így mindegy, hogy milyen kocsiba ülök, Ladába vagy VW-be, a párnának hála nincs gond hosszabb úton sem.
Nekem is 1.3-as sedanom van, csak 8szelepes.
Elvinni elvisz mindenhová, és vissza is hoz. Ha minimális kötelező szervizet megkapja, amit egy autónak illik, akkor az addig funkcionálni fog autóként, ameddig a kaszni le nem porlad róla.
Pár kompromisszumot azért tudni kell. Komfortot ne várj tőle. Sem kényelemben, sem zajokban, sem menetteljesítményben.
Üléspárnával használom én is. (Főleg hétvégén használom, főleg együltő helyben 60-150 km-eket megyek vele, évi átlagban 15e-t.) Szerintem más hasonló korú, és/vagy hasonlóan olcsó autóban sem várj ennél jobb kényelmességet. Akinek fájós a háta, annak egy új autóban is fog fájni a háta. Én sokat ülök munka miatt, és nekem is érzékeny a hátam, és, amikor a céges VW Golfban ülök (2018-as), akkor is mocorgok egy idő után az ülésben, valahogy abban sem jó.
Másik a zaj. 100 km/h fölött zajos a Suzuki. 110-nél még elviselhető, 130-nál kimondottan zavaró. Egy 1,5-2 órás autópályás út után zúgni fog a füled, amikor kiszállsz, ezt, garantálom, pláne, hogyha a rádiót is feltekered út közben, hogy hallj belőle valamit. Hiába, a vékony bádog kaszni felerősíti a zajokat, a motor a 3500-nál (autópálya 130 km/h) kimondottan hangos, illetve a szélzaj is óriási.
Harmadik a menetteljesítmény. 100 km/h-ig szinte repül az autó. Elmegy 130-at is simán, de ha kell, 140-150-et is tudja, de az autópályán már nem lehet hülyegyerekeskedni. Ha beragadsz valaki mögé, aki 110-zel megy, nem vághatsz ki egy 130-cal közeledő autó elé, mert nem fog úgy megindulni az autó, ahogy szeretnéd, hanem kezdődhet a Miatyánk... Ez pláne igaz, ha egy ici-pici kis emelkedőn vagy éppen. 4-ben, 5-ben gyenge a vontató nyomaték, ami a kerekekre jut, hiába könnyű az autó.
A lényeg, hogy ebben az árkategóriában ne keress komfortot. Semmilyen téren sem. Ahhoz ennek az árnak súlyos többszörösét kell kiadni. Ha nincs rá annyi, de kell az autó, akkor el kell fogadni, hogy ugyan lehet venni autót, ami megbízhatóan elmegy (!), de semmi többet nem lehet józan ésszel várni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!