Bmw-s öreg rókák tapasztalatok?
Hollandiában élek és szeretnék egy BMW-t mert imádom, jól néz ki, és kész! :DD
Van c.a. 2,8 millióm kezdeti szereléssel, átírással együtt,
harmadik szériás Coupe vagy Sedan érdekelne, ez főként véleményektől függ.
Sajnos annyit utána olvastam, hogy most méginkább nem tudom, hogy dízeles vagy benzines legyen, bár lehet, hogy az segít a választásban, hogy a 4/5-e a piacnak dízellel van telítve meg talán a sok km de erről lentebb, amúgy is alig-alig látok benzinest.
Használatát tekintve 2x-3x jó lenne hazamenni egy évben (1200km, Hága-Budapest)
Amúgy 40% autópálya 60% város, fogjuk rá, hogy vegyes használat lenne.
Fiatal vagyok, de ambíciókkal tele nem szeretném, ha elvinné minden pénzem, nagyjából milyen árakkal tudok számolni? Mi az ami köztudottan el tud és el is fog romlani benne és kb milyen időközönként? Néhány alkatrészről amit esetleg ti már cseréltetek és van árbeli tapasztalat szívesen olvasnék.
A lóerő mindegy igazából 130plusz LE a leggyengébb is, ha jól tudom.
Nagyjából eme pár sorból mit ajánlanátok a 3. szériából árérték arány, illetve fentarthatóság szempontjából?
ui.: xDrive tapasztalatok? Örülnék, ha olyan autót tudnék venni amiben már van.
444.hu
2016 aug. 17
A holland parlament alsóháza elfogadta azt a munkáspárti jogszabály-tervezetet, ami 2025-re betiltaná a dízel és benzines autók eladását az országban. A tervezet eredeti formájában 9 év múlva a teljes tiltást javasolta, mármint azt, hogy a dízel és benzines autókat 2025-től használni se lehessen, de végül egy módosítóindítvánnyal az eladás tiltására finomították a törvényt.
A törvény most a szenátus előtt van, és ha itt is megszavazzák, akkor 2025-től tényleg nem lehet majd benzines és dízel autókat eladni Hollandiában.
Képviselők szerint egyébként át fog menni a szenátuson is a jogszabály, hiszen az ország lakossága és a politikusok is széles körben támogatják a kipufogógáz-kibocsátás csökkentését. Hollandia e tekintetben már most is élen jár az EU-ban.
Az ország azonban nem elsőként gondolkodik ilyesmiről, Norvégiában például már megszavaztak egy ugyanilyen tiltást, és az is 2025-ben lép majd érvénybe.
Az új törvények várhatóan hatással lesznek az autógyárak bevételeire és fejlesztési terveire, főleg akkor, ha Norvégia és Hollandia példáját más országok is követik majd.
A holland politikusok arról is gondoskodnak majd, hogy 2025-re elérhető áron rendelkezésre álljanak majd elektromos autók. Erről egyébként több szakértő szerint még gondoskodniuk sem kell majd, addigra ugyanis magától is lemegy majd az elektromos autók ára. (Quartz)
Ember te otthon érzed magad arrafelé? 3.000€ az kb 50.000 km után össze fog neked jönni.
Főleg így hogy Hágából nem 5.000ért fognak hazatrélerezni hanem amikor ránéz a szerelő az úgy kezdődik hogy 300€.
Akkor akarj menő autót amikor a költségekről nem itt kell kérdezősködni.
Amúgy a 200€s olajcseréddel már 150.000 km után 3.000€ nál jársz.
Lerobbansz félúton hazafele, az kapásból egy újabb ezres pedig csak kettőt pislogtál.
Pénz temető lesz ebbol:)
" Próbálom okosan befektetni a pénzem".
Na ez az ami nem okos befektetés. Sőt, egyáltalán nem is befektetés, ez csak ráfizetés, a BMW meg különösen vinni fogja pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!