Kiegyenlítő tartályban miért ingadozik ennyire a vízszint?
Ha leállítás után letekerem a sapkát, akkor egy nagyot pisszen, a vízszint majdnem a betöltő nyílásik ugrik fel.
Járó motornál van, hogy félig van a tartály.
Remélhetőleg nem hengerfejes, bár erősen gyanús.
Nekem két ugyanolyan típusú autó viselkedett teljesen másképp, az egyiknél járó motornál levettem a kupakot, akkor szisszent nagyot, és szinte kijött a víz, álló motornál meg a minimum alatt volt a vízszint.
Másik ugyanilyen motorosnál nem szisszen a kupak levételénél, és ugyanott van szinte a vízszint járó motornál is, mint állónál is.
Hideg-meleg motornál persze van némi szintkülönbség.
*az első autóm az hengerfejes volt, le lett szedve a hengerfej, nem volt gátrepedt, azt hittük tömítéscsere megoldja a bajt, de nem, valahol belül volt repedt a hengerfej.
Tdízel motor.
illetve még a hőfokmérő is összevissza mászkált az elsőnél, hegymenetben ment a hűtőventilátor, és szinte forrt a víz.
A másik autónál szinte mindig 90 fok körül volt a víz.
Nézd meg, nálad nincs-e hasonló.
Az normális, hogy felugrik a szint ha letekered mert tágul a hűtővíz.
Viszont meleg motornál nem szabadna lejjebb mennie a vízszintnek ahhoz képest hogy hol van hidegen a szint.
(Inkább pont hogy nőni szokott kicsit ahhoz képest.)
Ha nem fogy a vízszint akkor nem hiszem, hogy hengerfejes lenne.
Illetve ha nem forralja a vizet illetve ha nem eszi az olajat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!