Csaki15 kérdése:
Nemrég vettem egy mazda 6 2004 évj é 2. 0d sajnos én nem nagyon értek az autókhoz szerontetek?
Figyelt kérdés
Nemrég vettem egy mazda 6 2004 évj é 2. 0d sajnos én nem nagyon értek az autókhoz szóval olyan kérdessel fordulnék hozzátok, hogy az autóm tökéletesen húz menet közben viszont kicsit kikel ahoz húzatnom hogy ne dadogjon be a kocsim, pl.2-esbe csak 20km/h-nál tudom tenni,3-ba 40km/hnal tudom tenni és 4-be pedig 60km/h-nal tudom tenni illetve 5-be 100km/h nal tudom tenni. A valtom nem érzek semmit h rossz lenne csak pl nem tudom megtartani 50km/h 4-be mert be dadog a kocsim de ha vissza váltok akkor teljesen jó viszont nagyobb a fordulatszám igy többet is eszik az autóm Illetve meg nem tudom. Menyire tartozik hozzá de a kocsim egyre nehezebben indul Szakértői veleményt kezdő vagyok. Szerintetek?2019. jan. 7. 20:11
1/7 anonim válasza:
átok a mi dízelünkbe is az 50km/h 3-asba 2000 fordulat, 4-esbe 1500 alatt picikével ami nem jó olyan jó fordulat neki,de nem kínlódik azért annyira
2/7 D. Brasco válasza:
6-os mazda....ráadásul dízel.....ami egyre nehezebben indul......készítheted a pénztárcádat!
3/7 anonim válasza:
Nemsokara tolhatod a bontoba .
Használd ameddig mozog, lehet hogy még fel éved is van azt addig eldontod hogy belelocsolsz e sok pénzt . De nézd meg ha rohad akkor nem éri meg a pénzt beletenni hanem bontoba vele. Feltehetőleg ez lesz.
4/7 anonim válasza:
Én egy chippet rárakatnék valamelyik jobb chiptinungosnál pl. Rigotech nél, mert ezek az optimalizálások nem csak plusz erőt adnak, hanem sokkal simábban fognak járni, és alacsony tartományban nem fog bedadogni
5/7 anonim válasza:
A Denso CR rendszere nem hosszú életű.
6/7 A kérdező kommentje:
Köszönom a válaszokat!
Viszont ezt nem tudjátok hogy mégis milyen hiba lehetseges? Mocival vagy valami mással van a probléma..
2019. jan. 9. 18:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu