Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nemrég vettem egy mazda 6...

Csaki15 kérdése:

Nemrég vettem egy mazda 6 2004 évj é 2. 0d sajnos én nem nagyon értek az autókhoz szerontetek?

Figyelt kérdés
Nemrég vettem egy mazda 6 2004 évj é 2. 0d sajnos én nem nagyon értek az autókhoz szóval olyan kérdessel fordulnék hozzátok, hogy az autóm tökéletesen húz menet közben viszont kicsit kikel ahoz húzatnom hogy ne dadogjon be a kocsim, pl.2-esbe csak 20km/h-nál tudom tenni,3-ba 40km/hnal tudom tenni és 4-be pedig 60km/h-nal tudom tenni illetve 5-be 100km/h nal tudom tenni. A valtom nem érzek semmit h rossz lenne csak pl nem tudom megtartani 50km/h 4-be mert be dadog a kocsim de ha vissza váltok akkor teljesen jó viszont nagyobb a fordulatszám igy többet is eszik az autóm Illetve meg nem tudom. Menyire tartozik hozzá de a kocsim egyre nehezebben indul Szakértői veleményt kezdő vagyok. Szerintetek?
2019. jan. 7. 20:11
 1/7 anonim ***** válasza:
átok a mi dízelünkbe is az 50km/h 3-asba 2000 fordulat, 4-esbe 1500 alatt picikével ami nem jó olyan jó fordulat neki,de nem kínlódik azért annyira
2019. jan. 7. 20:17
 2/7 D. Brasco ***** válasza:
6-os mazda....ráadásul dízel.....ami egyre nehezebben indul......készítheted a pénztárcádat!
2019. jan. 7. 20:53
 3/7 anonim ***** válasza:

Nemsokara tolhatod a bontoba .

Használd ameddig mozog, lehet hogy még fel éved is van azt addig eldontod hogy belelocsolsz e sok pénzt . De nézd meg ha rohad akkor nem éri meg a pénzt beletenni hanem bontoba vele. Feltehetőleg ez lesz.

2019. jan. 7. 21:53
 4/7 anonim ***** válasza:
Én egy chippet rárakatnék valamelyik jobb chiptinungosnál pl. Rigotech nél, mert ezek az optimalizálások nem csak plusz erőt adnak, hanem sokkal simábban fognak járni, és alacsony tartományban nem fog bedadogni
2019. jan. 8. 08:16
 5/7 anonim ***** válasza:
A Denso CR rendszere nem hosszú életű.
2019. jan. 8. 19:21
 6/7 A kérdező kommentje:

Köszönom a válaszokat!