Drift autóknál miért jó az első kerekeknél a nagy negatív kerékdőlés?
Figyelt kérdés
2019. jan. 7. 18:35
1/7 anonim válasza:
Mert nem árt ha kanyarban tart a gumi a teljes felületén.
2/7 veterán vas válasza:
Kérdező!
Biztos vagy Te abban, hogy jó az első kerekeken az a "nagy negatív dőlés"?
3/7 anonim válasza:
Elsőt nem tudom, miért kell lepontozni. Jól mondja. Azért van negatív "camber", mert így driftelés közben, kitekert kormánnyal a gumi teljes felülete érintkezik az úttal, nagyobb a tapadás.
Nagyon erős driftautóknál pozitív kerékdőlés van HÁTUL, az pedig azért, hogy terhelés alatt szintén a gumi egész felülettel érintkezzen.
4/7 anonim válasza:
Nem vagyok driftes, de az első kerekek kormányszöge biztosan sokkal nagyobb, mint az utcai autóknál, ezzel segíti a keresztbe csúszást.
5/7 veterán vas válasza:
#4!
Ez igaz, de itt nem a kormányszögről, hanem a kerékdőlésről van szó.
6/7 anonim válasza:
Igen, igen...az meg nyilván azért, amit leírtak, a tapadás miatt. Őszinte leszek, nálam a drift nem minősül autósportnak, meg semminek. De a negatív kerékdőléssel a driftszög nagyobb, de a sebesség azt hiszem, kisebb. Szerintem stílus kérdése, ki hogyan állítja be.
7/7 anonim válasza:
Megkérdeztem. Igaziból igy jön ki, mert a nagy kormányszög miatt ha nem döntöd, em fér el a kerék
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!