Hátsó futóműn a gumiabroncs belső széle jobban kopik. Gyárilag negativ kerékdőlése van akerekeknek és összetartása.3mm. összes megtett km 30000 gumiméret 205/55 R16 Continentál kb.10000km még elbir Kérdésem megszüntethető-e a belső szél kopása?
Furi mert általában hátul pozitiv szokott lenni a kerékdőlés mert ha pakolsz bele valamit akkor ugye az jobb lesz
Ha nem asszimetrikus a gumid akkor cseréld fel őket
Milyen gép? Valóban érdekes gyári beállítás.
Egyébként elviszed futóműveshez és beállíttatod,közútra úgyis felesleges ez a beállítás, vagy 5000km-enként átforgatod a kerekeket ( [link] ezzel tudod mérsékelni a kopást.
Írt privátot a kérdező, de ide válaszolok. Először is kiderült hogy a kerékösszetartás 3mm, nem a kopás mértéke, amire gondoltam, félreértettem a dolgokat. Ez totál gyári beállítás.
A problémát valószínűleg a gyárinál nagyobb gumiméret okozza, a negatív kerékdőlés miatt kopik jobban a gumi belső fele. A gyári keskenyebb futófelületű abroncsokat nem koptatná ennyire, viszont a széles papucsokat igen.
Viszont a megoldás marad az eredeti, hozzá kel állítani a futóművet, eltérve a gyári beállításoktól.
Emellett van még egy lehetőség, az abroncs keveréke is lehet lágy, akkor viszont nem kell csodálkozni hogy gyorsabban kopik, csak ezt konkrét típus nélkül nehéz belőni.
Egyébként egy 1.6-os Honda Civic, az évjárat nincs belőve, ezt elárulhatnád.
Üdv:az évjárat2008 a 205/55R16 gyári méret ezzel adták az autót.Mit gondolsz haaz összetartást 0-ra állitatnám és a
kerékdőlést is.Tudom hogy akanyarstabilitás bánná de lehet
hogy nem kopna belülről agumi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!