Egy kereskedő által honosított autó vasarlása több buktatót rejt, mint egy kezdetektől magyar forgalomba lėvőė?
Figyelt kérdés
Óraval itt is, ott is csalhatnak. Ha magyar papírokkal árulja a kocsit, gondolom a rendszerbe bekerült. Lopott stb nem lehet. Itt is kb csak az állapotat kell alaposan megnėzni, vagy van mas is?2019. jan. 7. 09:29
1/4 anonim válasza:
A magyar forgalombahelyezés előtti időszak sötétség.
Ha veszel pl egy 14 éves kocsit, akkor az a 14 év kuka. Nem tudod mi történt. A km is annyi lesz amennyire visszatekeri. ÉS vissza is fogja, hidd el.
2/4 anonim válasza:
Ha olyat nézel ami 0km-től kezdve Magyarországon volt forgalomba helyezve, akkor ott lekérdezhetsz mindent, ott nehezebb csalni.
3/4 anonim válasza:
Attól függ hány éves, magyar forgalmi adatok is csak pár évre visszamenőleg állnak rendelkezésre. A magyar is tud csalni. Szerintem mindegy, hogy magyar, vagy külföldi, kereskedő, vagy magánszemély. Normális embertől kell venni, de mindenképp meg kell nézni alaposan. A magyar is lehúz, ahol tud. Szervizkönyv itt sem garancia semmire magában
4/4 anonim válasza:
Amit honosítanak, azt kint kilóra vették a vaskohó udvarán..A nyugat(német) szabadul a szarjától, mert sok a balhé az elcsalt környezeti mutatók miatt. Majd a balkáni országokban elpöfögnek..
Az itthon forgalomba helyezett autóval talán kisebb a bukta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!