Melyik kocsi meg bízhatóbb BMW 530d vagy Audi A6 allroad quattro 2.5 tdi/3. 0tdi?
Sorrendbe írom őket:
-2.5 TDI a legrosszabb, viszont nem feltétlenül kerülendő, vannak motorkódok, amelyekkel kifejezetten megbízható és semmi gond nincs, ezek jellemzően a 2004-2005-ös gyártásúak, amelyekbe már javítottak majdnem minden hibát gyárilag. Előnye ennek a motornak, hogy elképesztő olcsó a rossz híre miatt, múltkor pl láttam 2005-ös Passatot full-full extrás volt, szolártetővel, hátsó ülésfűtés, meg minden amit el tudsz képzelni, 800 ezer ft volt azért mert 2.5 TDI, ráadásul Torsen diffis. És nem volt lelakva.
-530D, ebben a motor már nagyon jó, itt inkább az autó problémás. Mert ismerjük be, a 10+ éves BMW-k problémásak. Továbbá az automataváltója is gyakran tönkremegy, mert kicsit alul van méretezve. De nem szidják annyian, mint a 2.5 TDI-t, szóval nem olyan rossz.
-A6 a 3.0 TDI motorral, egyértelműen a legjobb. 2004-2005-ben sok gyermekbetegségről lehetett hallani, mivel akkor ez egy nagyon új, korszerű motor volt, 2006-ra viszont már tuti minden javítottak, nagyon megbízahtó lett. Az Allroad sem olyan rossz, lehet már felújíttatni a légrugókat baráti áron, de ha biztosra akarsz menni, akkor egy hagyományos A6-ost veszel, acélrugóval és 3.0 TDI-vel. Vagy 2.7 TDI, mert ugyanaz a blokk. Nem jobb az adagolós semmivel sem, ezekbe a hathengeres motorokba pont olyan drága felújíttatni, mint 6 felújított injektort beszerelni. Meg amúgy is csak a 2.5TDI adagolós ezek közül, és a VP44 nem jó adagoló.
A 4-es kommentedben írod hogy tudod mindkettő egy hulladék!Amit csak alátámasztani tudok....innentől kezdve a kérdés már csak az,hogy a fos vagy a szar kell?!?
A bmw-ben ugyan a 30D valoban egy jobban sikerült motor de mint már írták ha a motor nem is akkor majd más biztosan beszarik!A futóművét meg kb évente újíthatod fel!Csodás dolog a kismillio alu lengőkar meg társai csak én még nem láttam olyan 5-öst amin be lógott volna valami!Es ezeket a cuccokkat sem 200forintért adják!
A linkelt fekete 530d touring nekem nem biztos hogy kéne.
Kombi kasztninál lehetett hátra légrugót kérni, és elég sokban benni is van. Ezt mindenképp megnézném rajta. A másik hogy automata. A 30d alatt sorra fingják el magukat a váltók, mert a motor túl erős hozzá. Csak olvass bele bármelyik bmw fórumba.
Ami pedig a legrosszabb, hogy a gagyi morcosítás az elején azt sejteti, hogy ez bizony egy hülyegyerekautó volt, aminek kitolták a szemét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!