2000-res évjáratú 1,9 TDI 81 KW ASV motorkódú octavia az milyen üzemanyag befecskendező rendszerrel működik?
Sima adagolós (1fő adagoló +4db porlasztó), viszont már változó geós turbó van rajta így annyira nem szereti azt ha mindíg alapjáratról gyorsítgatsz, mert lekormolódik. Ettől függetlenül még mindig nagyon jó motor. Karakterileg dízeles, tehát nyomatékból szeret szépen menni.
A PD-ben hengerenként van adagoló a porlasztó mellett és ez maga a PD elem amit a vezérműtengely hajt. Karakterileg 1800-2700 között sokkal erősebbnek érezteti magát mint bármely azonos teljesítményű motor, viszont fent már elfogy gyárilag. (tulajdonképp ezért szeretik)
CR, van egy kisnyomású pumpa majd egy nagynyomású pumpa és hengerenként porlasztó. Itt már minden elektronikusan van vezérelve. Karakterileg unalmasan mindig ugyan azt csinálja minden fordulatszámon, nincs kiugró ereje mint a PD-nek.
Nem tudom hogy ilyen fajta leírásra gondoltál-e?
Köszönöm a választ, pont ilyenre vágytam!
Tehát ezek kpzül még az első(ami adagolós és hengerenkénti porlasztós) a legkevésbé kényes? Ha abba használtétolajat kevernek a dízellel nem árt neki annyira mint a másik kettőnek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!