Milyen autót vegyek? Autómata váltóhoz értőktől kérdezném! 4-5 millió maximum.
Bmw e46 omat cserélném, meguntam, hogy havi 50-80 ezreket kell költeni rá, mert minden esik szét benne.
150 le-s volt, igazából ennyi már elég nekem, 130 alá nem szívesen mennék, felfelé viszont nagyon szívesen!
Sportosabb autót keresnék, előny a coupe, vagy valami 3 ajtós ferdehátú, esetleg egy szép szedán.
Mindenképp autómatát keresnék, és olyat ami legalább 4 személyes, normál méretű csomagtérrel. Hátsó ülésen is férjen el 2 átlagos méretű felnőtt személy.
Olyan autót szeretnék, ami megbízható!
Próbálok keresni 50-100 ezer km környékit, ami esetleg még garis, vagy nemrég járt le rajta.
Nagyon szeretném, hogy szép, sportos ülések legyenek benne elől, bőr is lehet, szövet is..
Nagyjából ennyi.
1.4 T motorosat annyira nem szívesen vennék, állítólag 120-150 ezer km felett van gond velük, illetve pörög nagyon, sok a fogyasztás.
1.6t vagy 2.0t, esetleg valami dízel is szóba jöhet.
Hetente 2x használom az autót, 500km-ert vezetek vele hetente.
Benzinest is szívesen vennék, 30-40 ft-tal amúgyis olcsóbb literje, nem kormol, nem kerreg.
Viszont melyik fajta autómata váltó a legjobb? Amivel nem lesz problémám?
Amiket nézegettem:
Opel astra j gtc 1.6t
Mercedes benz A 200/250/180d
Volkswagen scirocco 2.0 dsg
Audi tt mk2 2.0tfsi
Szeretném, ha legalább 3-4 évig szinte költségmentes lenne, évi max 5-7 ezret megyek vele, és 2013-14 es évjárattól felfele nézelődnék.
Köszi!
Valahogy az automata váltókat is tartósabbra tudják csinálni a japánok, mint a németek.
Az automaták rendszerében könnyű elveszni, hisz e lényegében minden olyan rendszert oda vesznek, ahol nem a vezetőnek kell kezelni a kuplungot.
Az igazi automatákban nincs kuplung, a robotizáltakban van, de egy szervo motor kezeli azt, ami plusz hiba lehetőség, és esetenként idő veszteség a váltásoknál.
4-5 millióért használtan már lehet venni Vitarát, S-Crosst, vagy ha 2000 köbcenti fölötti kell, Kizashit. Az utóbbi nem jón veled szembe minden sarkon, de mivel nem tucat autó, a karbantartási költségeknél vissza üthet.
A többi japán márka között is lehet mazsolázni 4-5 millióból, Toyota, Mazda, Honda, Nissan, stb, stb
próbáld meg a Daciák új automata generációját...meg fogsz lepődni.
Nekem is automatám van, le nem cserélném semmi pénzért.
Japánt keress, ha nem jó egy garis Dacia SUV, vagy valami még jobb dzsipó.
Sportosabb autót keresnék, előny a coupe, vagy valami 3 ajtós ferdehátú, esetleg egy szép szedán.
Mindenképp autómatát keresnék, és olyat ami legalább 4 személyes, normál méretű csomagtérrel. Hátsó ülésen is férjen el 2 átlagos méretű felnőtt személy.
Most akkor sportos legyen vagy legalább 4 ember kényelmesen elférjen és még a csomagtér is oké legyen?
Hetente 2x használom az autót, 500km-ert vezetek vele hetente.
Szeretném, ha legalább 3-4 évig szinte költségmentes lenne, évi max 5-7 ezret megyek vele.
Szerintem még te se döntötted el, hogy mit akarsz, de ami valószínűbb, hogy ma még nincs suli, és mire összekamuztad magadnak ezt a kérdést, a végére elfelejtetted, hogy mit írtál az elején.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!