Renault Megane 1.6 Limusine 2007/5 160e km vélemémyek?
gyertyákra nagyon kényes (min minden renault), csak a gyárival megegyező ellenállásút szabad beletenni!
Trafók viszonylag gyakran tönkremennek, de gyári gyertyával jobban bírják.
"Okos kerék" hiba esetén kicsit dieselessen jár, csak vezérléssel megbontásával lehet cserélni, de nem biztos ez a hiba, mert van egy hidraulikus állító szelepe az okos keréknek és egy jeladója is. Ez típus hiba, előbb utóbb számítani kell rá. Ha már mindent kicseréltek, de még mindig zörög akkor a befecskendező számítógép lesz a ludas. Ez ilyen 200000 ft körüli javítás is könnyen lehet.
Általában a jeladóval érdemes kezdeni, utána
meg a hidraulikus szeleppel...
Az erejéhez képest szerintem lomha.
Belseje olyan mintha porladna szét, nehéz jó állapotút találni belőle.
inkább 8 felett eszik.
Az első fényszóró izzókat szopás cserélni, de némi gyakorlás, vékony kéz, és jó kézügyesség alapfeltétel. persze mindezt úgy hogy nem látod mit csinálsz. Szóval, ha az első tompított izzót elsőre fél órán belül kicseréled büszke lehetsz magadra :) ha már rutinból csinálod kb 2-3 perc. Viszonylag gyakran kiégnek a tompított izzók. A megoldása nagyon egyszerű kézibe le kell kapcsolni a fényszórókat mikor leállítod a kocsit, mert automatába nagyobb terhelést kapnak indításkor.
Összességében nem rossz autó, és többnyire nagyon felszereltek.
Nem rohad, futómű egyszerű szerkezet, alkatrészek olcsók.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!